Υπέρ Νόων


Κατάλογος Νεών: Ατενίζοντας την Νέα και Παλαιά  Τροία

Οι Νέες Ένοπλες Δυνάμεις του Ελληνικού Απελευθερωτικού Νου

Έλληνες και Φιλέλληνες , Νέοι πάντα έφηβοι, και ως εκ τούτου Ηλιογεννείς του Φοίβου πολεμιστές ,από τα πέρατα όλου του κόσμου του σύμπαντος των γαλαξιών και των αστεριών

Ενωθείτε στο όνομα της Ομορφιάς της Αξιοπρέπειας και της Τιμής της Ελευθερίας.

Αντισταθείτε στην ανοησία στην βλακεία στο ευτελές στην δουλεία την δουλοπαροικία.

Αγανακτήστε με την αδικία του πνεύματος την πτωχεία, την θρησκευτική και οικονομική δικτατορία.

Εξοργιστείτε με την πατριδοκαπηλία και την παγκοσμιοποιητική των λαών ισοπεδωτική ομογενοποιία .

Θυμώστε με την αγαμεμνονική αλαζονία με την πολιτικάντικη νοοτροπία την μνηστηριακή υβρεολογία την θρησκευτική χειραγωγία.

Αρνηθείτε την ελεημοσύνη την ψεύτικη φιλανθρωπία τα ψίχουλα αγάπης θεών και ανθρώπων την κάλπικη τους πονοψυχία.

Πετάξτε τα ρούχα τα κουρέλια της ζητιανιάς και της επαιτείας

Αρνηθείτε την υποτέλεια την κάθε μορφής ζητιανιά

Ενδυθείτε με ηλιακή εκστρατευτική φορεσιά της αυτογνωσίας

Πολεμήστε την κλοπή την υποταγή την σκλαβιά την διαφθορά την αδιαφορία για την συμμετοχή στα κοινά με την σωστή αγωγή και συμπεριφορά.

Νέοι Αχιλλείς της καλλιγύναικος Ελλάδος υπασπιστές, αθάνατοι σοφοί ώριμοι άτρωτοι και δυνατοί με των Μυρμιδόνων την ναυαρχίδα στον πόλεμο των άστρων την ιστορική ναυαχία

στην κάθοδο των ωραίων,

στην απόβαση των ραψωδικών Μουσών

στη άνοδο των

των Ηρώων Ηρακλειδών

Β Ιλιάδος στίχοι 480-785

Ἔσπετε νῦν μοι Μοῦσαι Ὀλύμπια δώματ’ ἔχουσαι·
ὑμεῖς γὰρ θεαί ἐστε πάρεστέ τε ἴστέ τε πάντα,
ἡμεῖς δὲ κλέος οἶον ἀκούομεν οὐδέ τι ἴδμεν·
οἵ τινες ἡγεμόνες Δαναῶν καὶ κοίρανοι ἦσαν·
πληθὺν δ’ οὐκ ἂν ἐγὼ μυθήσομαι οὐδ’ ὀνομήνω,
οὐδ’ εἴ μοι δέκα μὲν γλῶσσαι, δέκα δὲ στόματ’ εἶεν,
φωνὴ δ’ ἄρρηκτος, χάλκεον δέ μοι ἦτορ ἐνείη, 490
εἰ μὴ Ὀλυμπιάδες Μοῦσαι Διὸς αἰγιόχοιο
θυγατέρες μνησαίαθ’ ὅσοι ὑπὸ Ἴλιον ἦλθον·
ἀρχοὺς αὖ νηῶν ἐρέω νῆάς τε προπάσας.

>

Άσπρα καράβια τα όνειρα μας;

Πολύχρωμα σε 12 χρωματικές οκτάβες!

Πηγή

Ποια είναι σήμερα τα διαδικτυακά πλοία
στην θάλασσα της μπλογγόσφαιρας
με ιστολογικό αξιωματικό πλοιόσημο
στον τροϊκό πόλεμο;

§ 9 Responses to Υπέρ Νόων

  • Ο/Η iparea λέει:

    Α. Ατένισμα Αστεριών

    Ονειρέψου τον άλλον σου εαυτό με μεγαλοπρέπεια!

    Ονειρέψου στην χώρα της γέννησης του

    την επιστροφή του λαμπερού φωτός!

    Ονειρέψου ένα παλάτι καθαρό, μία πατρίδα όμορφη

    και μία αγαπημένη γαλάζια θάλασσα σε μπλε βαθύ.

    Ένα ουρανό μ ΄αστέρια σε μια αγκαλιά ερωτική.

    Πέταξε με τα φτερά της επιθυμίας του έρωτα

    στα βάθη του χρόνου του χώρου σε μια γέννηση αναγέννηση Δημιουργική!

    Παίξε με το αντιφέγγισμα τον αντικατοπρισμό των ηλιακών ακτίνων στα νερά των ωκεανών των θαλασσών και των ποταμών.

    Κλείσε μέσα σου το μεγαλείο των ηρωικών ψυχών

    Σμίλεψε την φλόγα της ψυχής σε ανάφλεξη συνειδησιακή

    Λύγισε το Τόξο σε απελευθερωτική σκοπευτική βολή

    Με μια ευθυγραμμιστική των ενεργειακών πεδίων Ιαχή

    Γη Νερό Φωτιά και Αέρα

    Στη πεμπτουσία της ψυχικής δομής του πολεμιστή

    Νιώσε μέσα σου το ηφαίστειο που ξυπνά και θα εκραγεί

    σε χρώματα αλουργίδας ενός παραμυθιού

    σε μυθιστορία πολύχρωμα Ελληνική.

    Όπως είναι πάνω ο Ελληνικός παγκόσμιος ουρανός

    ζωγραφισμένος με τα ονόματα και τις μορφές

    των Ελλήνων πολεμιστών

    Έτσι είναι και κάτω μαζί

    με τον νου την καρδιά τους και την ψυχή τους

    ο Άνθρωπος ο Ελληνικός

    http://e-lions.blogspot.com/2011/07/blog-post_15.html

  • Ο/Η iparea λέει:

    .Υπέρ χελιδονιού!
    …με χελιδόνι ομοία πέταξε .
    και κάθησε στην μαυροκαπνισμένη από αιθάλη
    στέγη του μέγαρου παλατιού

    Τιτιβίσματα Αθηνάς
    ….. σε πετάγματα Χελιδονιού
    http://parea2010.blogspot.com/2012/04/blog-post_21.html

  • Ο/Η iparea λέει:

    Υπέρ νοήμονων
    Νήες Θαλασσοκρατών
    Νοήμονα πλοία

    Το Ελληνικό Ναυτικό στην Επανάσταση του 1821
    Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι όλα σχεδόν τα ονόματα των πλοίων προέρχονται από την ελληνική μυθολογία και ιστορία.
    http://parea2010.blogspot.gr/2012/07/blog-post.html

  • Ο/Η loud area λέει:

    «H κατάσταση άνθρωπος είναι συμπτωματική μέσα στην οριστικότητα της ζωής» κατά τη διαύγαση που επιχείρησε ήσσονος σημασίας Έλληνας ποιητής, το 1999. Μόνον ο πλους προς την αυθυπέρβαση της συμπτωματικότητας έχει νόημα.

  • Ο/Η iparea λέει:

    «Οι αυθυπερβάσεις ορίζονται από τον άνθρωπο με ό,τι νόημα προσδώσει σε αυτές συγχρονιστικώς…. μετέωρος στη ενθυμική κατάσταση της οντολογικής του υπόστασης… έναντι του μηδενός».
    Κατά την έλλογη διαύγαση των συμβαινόντων που επιχειρεί
    … ο ήσσονος σημασίας
    εν έτι 2012
    γράφων σχολιαστής
    διασκεπτικώς.

  • Ο/Η loud area λέει:

    O Χάιντεγκερ σκεπτόταν. Αλλά όπως ωραία έδειξε η Κρίστεβα «πιστεύω και για αυτό μιλώ». Η πίστη είναι προυπόθεση του ομιλούντος υποκειμένου με όρους αυθεντικότητας και όχι σύμβασης στο πολιτισμικό πλαίσιο. Για να επιστρέψουμε λοιπόν στην αυθυπέρβαση, δεν συμφωνώ πως ορίζεται απο τον άνθρωπο. Κατά τη γνώμη μου, πιστεύεται ως τέτοια απο τον άνθρωπο. Στο τέλος της μέρας, γιονόμαστε αυτό που πιστεύουμε.

  • Ο/Η iparea λέει:

    Σκέπτομαι …άρα υπάρχω;
    Ίσως
    Γνωρίζω επειδή αμφιβάλλω;
    Μπορεί.
    Πιστεύω και ομιλώ;
    Η πίστη είναι και η υποκειμενική προτίμηση του σιωπηλού παρατηρητή
    που προσπαθεί να ταιριάξει με τον καθολικό κόσμο του αντικειμενικού ομιλητή και δεν νοείται εκτός πολιτισμικού ανθρωπίνου πλαισίου.
    Για ποια πίστη θα ομιλούσε…. ναυαγός για πάντα σε ένα έρημο πλανήτη ή νησί; Σε τι και σε ποιους;
    Στα βράχια στους βατράχους στους δεινόσαυρους ή στις αρκούδες;
    Η ζωή συνεχίζεται πέρα από τις διαφωνίες και τις συμφωνίες μιας προσωρινής εφήμερης ύπαρξης.
    Στο τέλος ενός δρόμου με υποστασιακό φωτισμό γινόμαστε αυτό που ήμασταν ήδη από την Αρχή
    …..Όντα πέρα από το Τίποτα.

  • Ο/Η loud area λέει:

    Ξαναδές τον «Ναυαγό». Για να δεις πως πιστεύει και για αυτό μιλάει. Επιπλέον στο τέλος γίνεται αυτό που πιστεύει.

  • Ο/Η iparea λέει:

    Ξαναδές τον “Ναυαγό”. Για να δεις πως πιστεύει
    πως το επόμενο νησί που θα συναντήσει υπάρχουν άνθρωποι
    και κατοικίσιμος πλανήτης,
    ως βασική προυπόθεση του πολιτισμικού πλαισίου,
    …. και για αυτό μιλάει.
    Όταν σκεπτόμαστε πιστεύουμε και ομιλούμε
    …. η έλλογη διαύγαση της ανθυπέρβασής μας
    απαιτεί να τολμήσουμε να σκεφτούμε τα πάντα και όλες τις
    περιπτώσεις
    ….όπως ο κάτωθι μείζονος σημασίας
    ανθυπερβατικός χαρούμενος επιστημονιολόγος
    στον ορίζοντα του Απείρου Όντος…

    Η χαρούμενη επιστήμη…των πολεμιστών!

Σχολιάστε