Ένας Ήλιος στον Ουρανό

21 Δεκεμβρίου, 2010 § 35 Σχόλια


σε γέννηση μιας μουσικής αρμονίας

…ανοδικής   αυτοσυνείδησης  σε  θεατρική σκηνή και μιας μελωδίας!

Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

Ο λεπτολόγος, φιλοαμέριμνος φίλος των αινιγμάτων  αποτραβήχτηκε σε κάποια γωνιά των Άλπεων  με πνεύμα κορεσμένο από λεπτότητα και μυστήριο, συλλογισμένος και ξέγνοιαστος κατέγραψε στον πυρήνα αυτού του βιβλίου  τους στοχασμούς του για τους Έλληνες και πως η τραγωδία γεννήθηκε από το πνεύμα της μουσικής. Η προσδιοριστική αιτία αυτού του πολυσυζητημένου βιβλίου είναι ένα προσωπικό πρόβλημα και το μαρτυρά η εποχή που το συνέλαβα το 1870,  λέει ο Φρείντρικ Νίτσε και συνεχίζει:

Οι Έλληνες και το πνεύμα της τραγωδίας. Απ  όλες τις τέχνες συνεχίζει, η τελειότερη, η ωραιότερη, η πιο δικαιολογημένα αξιοζήλευτη, η γοητευτικότερη, εκείνη που σε συνεπαίρνει περισσότερο στην ζωή είναι η Ελληνική τέχνη. Είναι αδύνατο να κατανοήσουμε και να φανταστούμε τους Έλληνες όσο καιρό δεν μπορούμε να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα: Τι είναι το διονυσιακό πνεύμα; Θα έχουμε επιτελέσει αποφασιστικό βήμα σχετικά με την αισθητική επιστήμη όταν φθάσουμε όχι μόνο στο λογικό συμπέρασμα αλλά στην άμεση βεβαιότητα αυτής της ιδέας: Πως η προοδευτική εξέλιξη της τέχνης είναι το αποτέλεσμα του διπλού χαρακτήρα του Απολλώνειου και Διονυσιακού πνεύματος και πως ακριβώς γεννιέται  η ζωή από την δυαδικότητα των δύο φύλων ανάμεσα στην αέναη πάλη με περιοδικές προσεγγίσεις. Τα ονόματα αυτά τα δανειζόμαστε από τους Έλληνες που έκαναν νοητή στον στοχαστή την απόκρυφη και βαθειά σημασία τους για την τέχνη όχι με αφηρημένες έννοιες αλλά με την βοήθεια των εκφραστικών μορφών των θεών τους. Με αυτές τις δύο θεότητες των τεχνών με τον Απόλλωνα και τον Διόνυσο συνδέεται η γνώση μας που εκδηλώθηκε στον Ελληνικό κόσμο.

Ο Απόλλων ωσάν θεοποιημένη μορφή της αρχής της εξατομίκευσης, που εντός της μόνο εκπληρώνονται οι αιώνιοι σκοποί ης πρωταρχικής μονάδας, απαιτεί μέτρο για να μπορεί να προάγεται η αυτογνωσία  το γνώθι σαυτόν. Η Ελληνική τραγωδία στην αρχαιότερη μορφή της είχε μοναδικό αντικείμενο τα βάσανα του Διόνυσου και ήταν ο μοναδικός ήρωας επί σκηνής εμφανιζόμενος με πλειονότητα μορφών υπό το προσωπείο του αγωνιζόμενου ήρωα και ταυτόχρονα βρίσκεται περιπλεγμένος στα πλοκάμια της ατομικής βούλησης. Φανερώνεται ως άτομο εκτεθειμένο στην πλάνη, λεία του πόθου και της οδύνης. Και αν παρουσιάζεται με αυτήν την ακρίβεια και διαύγεια, οφείλεται στον Απόλλωνα, τον ονειροκρίτη, που αποκαλύπτει στον χορό την διονυσιακή του υπόσταση. Ο Διόνυσος διαμελίζεται από τους Τιτάνες και αυτός ο διαμελισμός μπορεί να παραβληθεί με μια μεταμόρφωση σε αέρα νερό γη και φωτιά. Από το χαμόγελο του παιδιού γεννήθηκαν οι θεοί και από τα δάκρυα του οι άνθρωποι. Ο Απόλλων ορθώνεται μπροστά μου ως το πνεύμα της αρχής της εξατομίκευσης που μόνο πραγματικά μπορεί να διεγείρει την λυτρωτική ευδαιμονία στην μεταμορφωμένη πραγματικότητα, ενώ στη μυστικοπαθή κραυγή αγαλλίασης του Διόνυσου θραύεται ο ζυγός της εξατομίκευσης και διάπλατα ξανοίγεται ο δρόμος προς τις γενεσιουργές αιτίες του Όντος προς τα μυστικά τρίσβαθα των πραγμάτων.

Η διονυσιακή τέχνη θέλει να  μας πείσει για την αιώνια χαρά που είναι συνδεδεμένη  με την ύπαρξη. Μόνο που δεν πρέπει να την αναζητούμε στις φαινομενικότητες αλλά πίσω από αυτές. Η ιστορία των αρχών της Ελληνικής τραγωδίας μας αποκαλύπτει με πάμφωτη ακρίβεια πως το έργο της τραγικής τέχνης των Ελλήνων γεννήθηκε από το πνεύμα τη μουσικής. Είναι σχεδόν αναγκαίο να ανασυγκροτήσουμε επισταμένως την προεξέχουσα δύναμη της μουσικής ενέργειας για να νιώσουμε κάτι από την υπέρτατη παρηγοριά που είναι το ιδιάζον κάθε αληθινής τραγωδίας. Η Ελληνική τραγωδία δεν τελειώνει  όπως οι άλλες τέχνες της αρχαιότητας: Πεθαίνει αυτοκτονώντας  και το τέλος της αυτό είναι συνέπεια αδιέξοδης σύγκρουσης και αυτό τα τέλος είναι τραγικό. Μαζί με την τραγωδία ο Έλληνας έχασε την πίστη του στην αθανασία και δεν απαρνήθηκε την πίστη τους σε ένα ιδεώδες παρελθόν αλλά επίσης την πίστη του σε ένα ιδεώδες  μέλλον. Γέρος ξέγνοιαστος και ιδιότροπος ταιριάζει στον γηρασμένο Ελληνισμό. Η ιδιοτροπία η φαντασιοκοπία είναι τα είδωλα του και η τάξη των δούλων που κυριαρχεί. Αν μπορούμε ακόμη να μιλάμε για Ελληνική γαλήνη πρόκειται στο εξής για την γαλήνη του δούλου. Η εξαφάνιση του διονυσιακού πνεύματος διαπιστώνουμε ότι αποκαλύπτει την συνάφεια ανάμεσα στην εξαφάνιση τους στην παράδοξη τροποποίηση του και στον εκφυλισμό του Έλληνα που ίσαμε με τώρα παραμένει ανεξήγητος.Τι ελπίδες μπορούν να αναγεννηθούν από την προοδευτική αφύπνιση του διονυσιακού πνεύματος;Ποια θα ήταν η δύναμη της προστατευτικής γοητείας του Απόλλωνα αν δεν ήταν ικανός να διεγείρει εντός μας ως και αυτή την πλάνη και αν το διονυσιακό στοιχείο δεν ήταν αληθινά σε θέση να μεταρσιώσει τα αποτέλεσμα του και αν η μουσική δε ήταν ουσιαστικά η αντιπροσωπευτική τέχνη του απόλλωνειου θέματος;

Η μουσική και ο τραγικός μύθος είναι εξ ίσου η έκφραση της διονυσιακής ικανότητας ενός λαού και είναι αδιαχώριστα. Παντού βλέπουμε τις διονυσιακές δυνάμεις να ανορθώνονται βίαια, πρέπει και ο Απόλλωνας όμοια τυλιγμένος σε ένα σύννεφο νάχει κατέβει και να βρίσκεται ανάμεσα μας και μια προσεχής γενιά θα θωρήσει το δίχως άλλο τις λαμπρότερες εκδηλώσεις της περίκαλλης δύναμης του. Η αναγκαιότητα της δράσης αυτής της δύναμης θα επιβαλλόταν στον καθένα διαισθητικά αν θα μπορούσε να νιώσει τον εαυτό του μεταμορφωμένος έστω σαν όνειρο σε μια αρχαία Ελληνική ύπαρξη. Στο ίσκιο των ψηλών ιωνικών κολώνων απέναντι σε ένα ορίζοντα, με καθαρές γραμμές  μεταμορφώνεται σε ένα ακτινοβόλο μάρμαρο κυκλωμένος από ανθρώπινα όντα με μεγαλόπρεπα αναστήματα με χαριτωμένες κινήσεις που μιλούν χειρονομώντας ρυθμικά μια αρμονική γλώσσα, δε θα αναγκαστεί στο θέαμα αυτού που ξεχειλίζει της αιώνιας ομορφιάς να υψώσει τους βραχίονες  του προς τον Απόλλωνα και να κραυγάσει.

Τρισμακάριστε λαέ  των Ελλήνων! Τι δύναμη θα είναι για σας η δύναμη του Διόνυσου αν ο θεός της Δήλου κρίνει αναγκαίο να μεταχειρίζεται τέτοιες γητειές για να γιάνει πάνω σας την διθυραμβική σας μέθη.Και ένας αθηναίος γέροντας θα απαντούσε στηλώνοντας πάνω του το υπέροχο βλέμμα του Αισχύλου: Πόσο θα υπέφερε αυτός ο λαός για να μπορέσει να γίνει τόσο ωραίος! Και τώρα συντρόφεψε με στην τραγωδία και έλα μαζί μου να θυσιάσουμε στο βωμό των δύο θεοτήτων.

Τάδε έφη Νίτσε

ΕΛΘΕ ΦΟΙΒΕ

Λ. Λ

§ 35 Responses to Ένας Ήλιος στον Ουρανό

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Στο Μαντείο των Δελφών , στον Ομφαλό της Γής ο Διόνυσος συναντά τον Απόλλωνα , δίνουν τα χέρια και ενώνονται, με σκοπό την αναγέννηση του ανθρώπινου πνεύματος.
    Και εκεί στο Παρνασσό ανεβαίνουν οι Θυιάδες, τους μήνες Νοέμβριο – Δεκέμβρι,ο για να ξυπνήσουν από τη λήθη τον Διόνυσο, ο οποίος κοιμάται μέσα σε ένα σκεύος που ονομάζεται Λίκνο .
    Η προοδευτική ανέλιξη της τέχνης είναι συνδεμένη με τη δυαδικότητα του Απολλώνειου και του Διονυσιακού πνεύματος , που χάρις στο θαύμα της Ελληνικής «Βούλησης» ζευγαρώνουν και γεννοβολούν ταυτόχρονα την Αττική τραγωδία
    Προέρχονται από δύο διαφορετικούς αισθητικούς κόσμους, της Εμπνευσης και του Ονείρου μέσα από το οποίο ο άνθρωπος αντλεί μια βαθύτερη ευχαρίστηση, καθώς ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια του η ύπαρξη του αλλά σαν βιωμένη πραγματικότητα που επιβεβαιώνει τη» φαινομενικότητα» του κόσμου μας .
    Η ανώτερη αλήθεια του ονείρου με το συμβολικό δώρο της προφητείας και των τεχνών γενικά, καθιστούν δυνατή τη ζωή κι άξια να τη ζει κανένας, η οποία για να μην καταλήξει σε κάτι «άρρωστο και παθολογικό» , θα πρέπει μέσα απο την ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ να μην ξεπερνά το ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ, που αντικατοπτρίζεται στη γαλήνια μορφή του Απόλλωνα, ο οποίος αποστρέφει το Ακτινοβόλο σαν τον Ηλιο βλέμμα του από τις ανεξέλεγκτες παρορμήσεις της , την έπαρση και την υπερβολή.

    Ο Απολλώνειος Έλληνας παρατηρεί ότι τίποτε δεν του είναι ξένο και άγνωστο, κι ότι πίσω από την καθάρια Απολλώνεια συνείδησή του κρυβόταν ένας συμπληρωματικός κόσμος ο ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΟΣ
    Κάτω από την μαγεία του Διόνυσου , γιορτάζεται ,η συμφιλίωσή του με την Φύση, η συναδέλφωση του ανθρώπου με τον άνθρωπο ,ο οποίος ανακαλύπτει και αισθάνεται το μυστήριο μιας ελλοχεύουσας ουσίας , της «αρχέγονης ενότητας», με τα τραγούδια του και τους χορούς του. Ο συμβολισμός της φύσης επιτυγχάνεται με έναν ολοκληρωτικό χορό που συγκλονίζει με το ρυθμό του όλα τα μέλη του σώματος και γι΄ αυτό το λόγο αναπτύσσονται όλες οι συμβολικές δυνάμεις της μουσικής: η ρυθμική, η δυναμική και η αρμονία, που με τόσο πάθος θαυμάζεται από τη σύγχρονη ανθρωπότητα.

    Ο ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, αυτό το εκτυφλωτικό δημιούργημα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ, που παρεμβαίνει ανάμεσα στον κόσμο και στον δημιουργό του, γεννήθηκε κάτω από την επίδραση του Απολλώνειου πνεύματος της ομορφιάς .Και τα ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ είναι το ποίημα και το μνημείο αυτού του ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ , όπου ο άνθρωπος συνταυτίζεται σε τέτοιο βαθμό με την ύπαρξη, ώστε ακόμη κι ο θρήνος μετατρέπεται σε ύμνο που εγκωμιάζει τη ΖΩΗ που θριαμβεύει και υμνεί την ΝΙΚΗ. Και αυτό είναι το άφατο μεγαλείο του Ομήρου, το ότι είναι συνδεμένος μ’ αυτόν τον ΑΠΟΛΛΩΝΕΙΟ ΠΝΕΥΜΑ , που για να δοξαστεί έπρεπε τα δημιουργήματά του ν’ αντανακλούνται σε κάποια ανώτερη σφαίρα.
    Κάτω από την επίδραση του Απολλώνειου Ονείρου, ο Διονυσιακός καλλιτέχνης ταυτίζεται με την οδύνη και την αντίφασή της και την αναπλάθει σε μουσική ,η οποία αποκτά την ορατή μορφή ενός συμβολικού ονείρου. Το πνεύμα συγχωνεύεται με τον Αρχέγονο Καλλιτέχνη του Σύμπαντος, διαισθάνεται κάτι απ’ αυτό που αποτελεί την αιώνια Ουσία του «ΚΟΣΜΟΥ» και γίνεται υποκείμενο και αντικείμενο, ποιητής, ηθοποιός και θεατής μαζί.

  • Ο/Η iparea λέει:

    Ένας Ήλιος είναι στον ουρανό ή δύο που βλέπει ο Πενθέας στις Βάκχες; Ιδού ένα λεπτό ερώτημα για ένα λεπτολόγο φιλοαμέριμνο φιλόσοφο οραματιστή των Ολυμπίων Αλπικών Πτυχώσεων.

    ΠΕΝΘΕΑΣ
    καὶµὴνὁρᾶνµοι δύοµὲνἡλίους
    δοκῶ,
    δισσὰς δὲ Θήβας καὶ πόλισµ᾽
    ἑπτάστοµον·
    Βλέπω, µου φαίνεται, διπλό τον ήλιο,
    διπλή και την εφτάπυλη τη Θήβα•
    920καὶ ταῦροςἡµ ῖν πρόσθενἡγεῖσθαι
    δοκεῖς
    καὶ σῷ κέρατα κρατὶ προσπεφυκέναι.
    ἀλλ᾽ ἦποτ᾽ ἦσθα θήρ; τεταύρωσαι γὰρ
    οὖν.
    κ’ εσύ δείχνεις εµπρόςµου να πηγαίνεις
    καθώς ταύρος και νά’ναι φυτρωµένα
    στο κεφάλι σου κέρατα. Μην ήσουν
    και πρώτα ζώο; Τί ταύρος είσαι τώρα.

    ∆ΙΟΝΥΣΟΣ
    ὁθεὸς ὁµαρτεῖ, πρόσθεν ὢνοὐκ
    εὐµενής,
    ἔνσπονδος ἡµῖν· νῦνδ᾽ ὁρᾷς ἃχρήσ᾽
    ὁρᾶν.
    Ο Θεός συµπερπατείµαζίµας• πρώτα
    δεµας ήταν καλόγνωµος, µα τώρα
    µας είναι φίλος• κι ό,τι πρέπει βλέπει

    Αστραία

    • Ο/Η iparea λέει:

      Ο ένας είναι ορατός και…. ο άλλος….Ήλιος αόρατος!
      Φαίνεται…. μόνο με τα μάτια της ψυχής.
      Αυτής που ανασαλεύει στον Πενθέα
      λίγο… πριν το τέλος του….

      Λ.Λ

  • Ο/Η Κίντο λέει:

    Ένας ‘Ηλιος κάθε ημέρα στον Ουρανό καινούργιος λάμπει.
    Μας ξυπνά αφυπνιστικά με των ακτίνων του τα ζεστά φιλιά.
    Ανησύχησα προς στιγμήν, όταν είδα την Αστραία
    να ανεμίζει το σπαθί του Σατόρο Χάνζο,
    κόβοντας αποφασιστικά το κεφάλι μιας συνεχούς ελαφριάς ανοησίας,
    ατέλειωτης γκρίνιας του αβάσταχτου ανικανοποίητου,
    με μια ακριβοδίκαια ρομφαία.
    Φοβήθηκα μήπως περάσω στην ανεργία .
    Αλλά, ευτυχώς, αμέσως μετά, ασχολήθηκε με την άλωση της Τριπολιτσά και τον αγαπημένο της πολεμιστή, τον Κολοκοτρώνη,
    με την διάσημη περικεφαλαία του.
    Έτσι, δεν έμεινα χωρίς ρόλο στην ραψωδική διαδικτυακή ταινία:
    «Ο Καιρός του Τόξου»
    Χαιρετώ την συντροφική παρέα!!!
    Δεν εύχομαι χρόνια πολλά απλά,
    γιατί εύχομαι να είναι όλα τα χρόνια
    που ζούμε, πολλά ή λίγα,
    ποιοτικά και δημιουργικά.

  • Ο/Η iparea λέει:

    Γειά σου Κίντο σαμουράι θαυμαστή. Η Παρέα είναι στην ευχάριστη θέση να σε υποδεχθεί με την αρμόζουσα τιμή. Δυστυχώς συμπεριέχεται μέσα στις πεποιθήσεις μου που δικαίως ή αδίκως κουβαλώ, μαζί με κάτι άλλες άχρηστες αποσκευές από παλιά
    ότι χρειάζεται να δίνουμε πολλές ευκαιρίες σε κάποιον να αποδείξει τον καλύτερο ή τον χειρότερο εαυτόν του για να μην έχουμε καμιά αμφιβολία για το ποιόν του.
    Θα ήθελα να σου χαρίσω ένα τραγούδι που μιλάει για ένα μαγικό θίασο που ταξιδεύει σε απολλώνιες νότες, μουσηγέτιδες ευχές, μαζί με κάποιους
    ρομαντικούς ονειροπόλους ιππότες. Μου αρέσει πολύ:
    Ναι ο Κολοκοτρώνης είναι ο αγαπημένος μου Έλλην πολεμιστής, ανθρώπινος πολύ. Η δε ταινία ¨ο καιρός του τόξου¨ διαχρονικά επίκαιρη τώρα παρά ποτέ.
    Αφιερωμένο στο υπέροχο κβαντικό άλμα συνείδησης των μαγικών αιλουροειδών ονειρευτών που απορέσαμε, διονυσιακά εκστασιαστήκαμε, μαγευτήκαμε κλάψαμε γελάσανε θαυμάσαμε και σκεφτήκαμε μαζί τους με ένα νέο τρόπο . Τον τρόπο των Ελζιν
    Αστραία

    Δον Κιχώτες

    Χέρσα λιβάδια, οι λεωφόροι που περνάς
    Kι οι ουρανοξύστες, ανεμόμυλοι που τρίζουν
    Τις πανοπλίες των εχθρών σου μην κοιτάς
    Mόνο το φόβο τους στα μάτια που γυαλίζουν

    Στέλνει ο άνεμος ευχές από μακριά
    Σκιές συντρόφων σου κυκλώνουνε την πόλη
    Μια λιμουζίνα τ’ άλογό σου προσπερνά
    Άξιζε ο δρόμος ως εδώ κι ας λείπουν όλοι

    Ας λέει ο χρόνος
    Πως γερνάει η ζωή
    Σφυρίζει ο άνεμος
    Ακόμα αυτές τις νότες
    Τις τραγουδάνε
    Μες στις πόλεις
    Δον Κιχώτες
    Ας λέει ο χρόνος
    Πως γερνάει η ζωή

  • Ο/Η ΔΑΙΔΑΛΟΣ λέει:

    Καλοσορίζω τις δυνατές και δυναμικές γυναίκες που μας υπενθυμίζουν πως εμείς οι άνδρες οφείλουμε να είμαστε αυτοί που πρέπει!
    Το «ΑΡΜΑ ΤΗΣ ΘΕΣΠΙΔΟΣ» περνάει, η θυμέλη έχει ανάψει και ο Διόνυσος παρακολουθεί άγρυπνα τους προσωπιδοφόρους ηθοποιούς και όλα όσα αυτοί συνυποδηλώνουν.
    Ο χορός μαζί με την ποίηση και την μουσική αποτελούσαν αρχαιοελληνική «Ορχηση», που είχε θεία καταγωγή και προερχόταν από την Αθηνά, τους Διόσκουρους ή την Ρέα που δίδαξε στους Κορύβαντες ή στους Κουρήτες την ορχηστική. Ο Λουκιανός αποδίδει την αρχή του χορού στις κινήσεις των άστρων. Ο Ομηρος αναφέρει ότι ο Δαίδαλος (για να περιαυτολογήσω) κατασκεύασε για την Αριάδνη ένα χορευτικό δάπεδο.
    Ακόμη μιλάει για τον Μηριόνη, έναν Ελληνα πολεμιστή στην Τροία, που χόρευε και πολεμούσε και κανένα δόρυ δεν μπορούσε να τον πληγώσει. Ο Σωκράτης χόρευε και επαινούσε την τέχνη του χορού, λέγοντας ότι έδινε υγεία σε όλα τα μέρη του σώματος. Οι χοροί αποτελούνταν από κινήσεις και εικόνες. Η γένεση του δράματος είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την Διονυσιακή λατρεία και ο χορός βαρύς, ήρεμος, ζωηρός , χαρούμενος περιπαθής, γρήγορος και ορμητικός καλά κρατεί. Εμπρός Ελληνες έναν ΠΥΡΡΙΧΙΟ.
    ΑΘΗΝΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

  • Ο/Η Μελησιγενής λέει:

    Να χαιρετίσω την γιορτινή παρέα με το φως της καινούργιας ημέρας που μεγαλώνει και ξημερώνει
    ύστερα από την πιο μεγάλη νύχτα του χρόνου.
    Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ, είναι ο θεός που αγαπούν οι γυναίκες,
    γιατί μαζί του
    αισθάνονται ελεύθερες να εκφράσουν την σεληνιακή κυκλοθυμικότητα τους.
    Εκτονώνουν την σκιά τους λυτρωτικά πάνω σε μια θεατρική σκηνή.
    Η εξουσία που πενθεί διαρκώς, τον μισεί και πάντα τον φυλακίζει
    δωροδοκώντας την τέχνη και εξαγοράζοντας συνειδήσεις για να την υπηρετούν .
    Ο μεγάλος κυνηγός όμως είναι άπιαστος και παραμένει ασύλληπτος.
    Κρατά στα χέρια του, την μεταμορφωτική, μετουσιωτική, καθαρτική φλόγα, την χαρά, το γέλιο, την συγκίνηση, την γνώση, το παιγνίδι, την ευφυϊα,
    την αναδιάταξη, ΕΠΑΝΑΔΙΆΞΗ της ενέργειας.
    Πάνθηρας, λιοντάρι, ταύρος,
    και ταυτόχρονα… ένα σταθερά λαμπερό της συνείδησης ΠΑΙΔΙ!

    • Ο/Η iparea λέει:

      Καλημέρα καλλιτέχνη της γνώσης χαιρετών γιορτινά με τον ερχομό της ροδοδάκτυλης Ηώς. Είσαι πολύ διαφωτιστικός για τον Διόνυσο σαν ένα πρωϊνό αστέρι Φωτεινός και Αυγερινός

      Αστραία

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Η Παρέα χαιρετά τους Καλλιτέχνες της ζωής!

    Η μυητική πορεία του «Εγώ» από τον Ηνίοχο ως τον Απόλλωνα, και μεσω του αρχετυπικού ΤΟΞΟΥ της εντολής του «ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ». Ο Μουσαγέτης οδηγεί με την επτάχορδη λύρα του τον χορό των Μουσών, η Μητέρα Μνημοσύνη εξακτινίζει την δύναμη της και ενισχύει την Μνήμη μας, γιατί χωρίς αυτή δεν μπορεί να υπάρξει φωτισμός της Διάνοιας . Ξεκινώντας από την κατάσταση της διπλής άγνοιας περνώντας τα διαδοχικά στάδια μυήσεως με την επαναδιάταξη της ενέργειας, και διασχίζοντας γέφυρες ευφυούς συνεργασίας μέχρι την θέαση του Απολλώνιου Τρίποδα.

    ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ ΒΑΘΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ!!!

  • Ο/Η ο νοών...νοείτω λέει:

    Θερμές ευχές προς όλη την παρέα.
    Εύχομαι ο νέος Ήλιος να φωτίσει ακόμα περισσότερο τις ζωές μας, τώρα που το έχουμε περισσότερο ανάγκη.
    Να είσαστε πάντα δημιουργικοί και να μας συντροφεύεται.

  • Ο/Η iparea λέει:

    «Μακάρι να φωτιστούμε εφέτος λίγο περισσότερο, και να θυμηθούμε υπό το φως αυτό πως όχι μόνο λεγόμαστε, μα είμαστε κιόλας άνθρωποι… Ανθρωποι Φωτεινοί!!!»
    Συνοούμε με αυτά τα λόγια της ζεστής συντροφικής καρδιάς σου στοχαστικέ Noών…Νοείτω, από το μετερίζι της μπλογκόσφαιρας, όπως εύστοχα έχεις διατυπώσει και ανταποδίδουμε τις ευχές για μια καλύτερη ζωή και μια πατρίδα ελεύθερη από κάθε είδους δυνάστη και αναξιοπρεπή υποταγή
    Αστραία

  • Ο/Η Δημόδοκος λέει:

    Οι αλύτρωτοι άνθρωποι
    γκρινιάζουν συνεχώς κατειλημμένοι από το βασανιστικό αίσθημα του ανικανοποίητου.
    Εκεί που πρέπει να έχουν θέση έχουν αντίθεση,
    εκεί που πρέπει να έχουν δράση έχουν λόγια,
    εκεί που πρέπει να πάρουν τον λόγο σιωπούν ενοχικά.
    Εκεί που οφείλουν να αναπτύξουν κριτική σκέψη
    καταλήγουν στο κουτσομπολιό.
    Εκεί που χρειάζεται να συνεργαστούν ευφυώς
    προδίδουν τον εαυτό τους σε περάσματα εφιαλτών,
    εκεί που πρέπει να αντιτάξουν την υπερηφάνεια
    εκλιπαρούν την αγάπη σαν ζητιανιά.
    Εκεί που χρειάζεται να καταθέσουν αληθινά αισθήματα μέριμνας και φροντίδας
    εκπίπτουν στον εκβιασμό των συναισθημάτων
    μιας πτωχής αντίληψης» περί των αισθημάτων που τους βολεύουν». Εκεί που οφείλουν να αναλάβουν την ευθύνη του εγώ
    κρύβονται πίσω από την μαζική ανευθυνότητα του εμείς
    και εκεί που χρειάζεται μια συντροφική αγκαλιά του εμείς φυλακίζονται στον καθρέφτη της αντανάκλασης του εγωπαθούς εγώ. Έκεί που είναι επιτακτική ανάγκη να αναλάβουν την ευθύνη της ύπαρξης τους,
    των αποφάσεων τους ψάχνουν για άλλοθι σε ψυχολογικά προβλήματα.
    Για κανένα η ζωή δεν είναι στρωμένη με ροδοπέταλα
    γιατί είναι ένας αγώνας, μια μάχη, ένα ταξίδι.
    Για κανένα η παιδική ηλικία δεν ήταν η ιδανική
    όμως αυτή δεν είναι ικανή συνθήκη να μας απαλλάξει
    από τις ευθύνες της ενηλικίωσης
    και την αναζήτηση μιας ισορροπίας ανάμεσα σε ένα εγώ αυτοσυνείδησης και ένα εμείς μιας συντροφιάς.
    Καλημέρα σε όλους τους αναζητητές της μνήμης,
    νοήμονες ανθρώπους σκεφτικούς
    και σε όλη την φωτεινή παρέα!

  • Ο/Η Λήδα λέει:

    Επειδή τα πράγματα της καρδιάς
    μόνο χαρίζονται,
    ακουμπάω στις παρυφές ενός ξέπλεκου ονείρου
    μια επωδό για όλη την όμορφη παρέα και ομήγυρη.

    ΩΔΗ ΣΤΗΝ ΟΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ
    Δεν λυπάμαι για βότσαλα χωρίς χυμό.
    Δεν βολεύομαι στην ανυπαρξία.
    Δεν μεταναστεύω από την ίδια μου την ζωή.
    Γυρίζω από το ταξίδι που λέγεται έρωτας.
    Ανάμεσα στην ανάμνηση και την συνείδηση.
    Σμιλεύοντας την σιωπή
    Για τα σύννεφα που έσπειραν χρυσές βροχές
    λευτερώνοντας θύμησες.
    Ένα γέλιο ξυπόλητο αφήνει εκεί ίχνη ομορφιάς
    και ανάβει τα λυχνάρια της νύχτας.
    Να είναι όλα ορατά.
    Να είναι όλα ορατά
    Να είναι όλα διάφανα
    σε ενός εξιλασμού
    την ανείπωτη όμορφιά.

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Ο Πυθαγόρας που συνδέεται στενά με τον Απόλλωνα, αφού αναφέρεται(Απολλώνιος ο Τυανεύς) ότι ήταν γιος του, συνιστούσε να έχει κανείς μέριμνα ειδικά δύο στιγμών της ζωής του,όταν πήγαινε για ύπνο και όταν ξυπνούσε από αυτόν. Σε αυτές τις στιγμές πρέπει να εξετάζει αυτά που έγιναν την μέρα που πέρασε, και αυτά που σκοπεύει να κάνει την μέρα που έρχεται, γιατί τελικός σκοπός είναι «ΤΟ ΟΡΘΩΣ ΠΡΑΤΤΕΙΝ», σαν προυπόθεση της Ευδαιμονίας ,που περνά μέσα από την ΣΟΦΙΑ.Η Ορθοπραξία ερείδεται στον Αυτοέλεγχο και την Αυτοκάθαρση, ώστε να ενεργοποιηθεί η καθολική ΜΝΗΜΗ ενός ΟΡΘΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
    Ο Ηλιος, δύων και ανατέλλων σε μία αέναη διαδρομή, μεταβιβάζει την νοητή δάδα του εναργούς και ακοίμητου φωτός του σε αυτούς που αναζητούν την Α-λήθεια!
    Η Παρέα χαιρετά του Πολεμιστές της καρδιάς μας και τα θαυμαστά Ζευγάρια της ευφυούς συνεργασίας και αφιερώνει αυτό το τραγούδι σε όλους με μία ευχή!
    ΑΣΤΡΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΤΗΣ ΡΟΔΟΔΑΧΤΥΛΗΣ ΑΥΓΟΥΛΑΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΑΓΡΥΠΝΟΥΜΕ
    ΚΑΙ ΤΟΥΤΗ Η ΜΕΡΑ ΑΣ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΜΕ!!!
    ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΝΗΣΙ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ!

    Του πρωινού άστρο θαμπό
    για χάρη σου αγρυπνούμε.
    Η αναπνοή μας σου μιλά
    κι οι βράχοι κρυφακούνε,
    άστρο του πρωινού!

    Το φως σου από ουρανό
    απόμακρο το στέλνεις,
    άστρο θαμπό του πρωινού
    που τη ζωή μάς φέρνεις
    άστρο του πρωινού!

    Ένα λοφίο πορφυρό
    φορώντας πλησιάζεις,
    αστέρι, που πριν έρθεις καν,
    άστρο μου φεύγεις πάλι,
    άστρο του πρωινού!

    Άστρο θαμπό του πρωινού
    βλέπουμε να σιμώνεις
    κι όσο έρχεσαι, λαμπρύνεσαι,
    το φως σου δυναμώνεις,
    άστρο του πρωινού!

    Άστρο θαμπό του πρωινού
    για χάρη σου αγρυπνούμε.
    Και τούτη η μέρα ας μας βρει
    μ’ αυτούς που αγαπούμε,
    άστρο του πρωινού!

  • Ο/Η Νέαρχος λέει:

    Τι είναι η αντίληψη;
    Τι συμβαίνει όταν δεν αντιλαμβάνεται κανείς αυτό που τον αντιλαμβάνεται και πως τον αντιλαμβάνεται;
    Αδράνεια, αδυναμία, μαλθακότητα, κακεντρέχεια, σπασμωδικές κινήσεις, αντίδραση όχι δράση, στείρα αντίθεση, κριτική για την κριτική, απουσία έργου, άνοδος της ασημαντότητας του ευτελούς, νοσηρός φθηνός συναισθηματισμός, βαμπιριρισμός, ανευθυνότητα, εμμονές, άσκοπες επιδείξεις, εθελοτυφλία, ανοησία, και ατέρμονος γκρίνια, πτώση της ενέργειας, θάνατος από την εντροπία βουλιάζοντας στο έλος του μη ΟΡΘΩΣ ΠΡΑΤΤΕΙΝ.
    Αιτία;
    ΤΟ ΜΗ ΟΡΘΩΣ ΣΚΕΠΤΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΝΟΕΙΝ.
    Η δύναμη δεν είναι ο θεός ή κανένα άλλο Ον, αλλά το αποτέλεσμα της Αντίληψης.
    Με άλλα λόγια, το Α αντιλαμβάνεται το Β και το αποτέλεσμα είναι η γνώση που αποκτάται από αυτή την επαφή και εμπειρία, δηλαδή η προσωπική δύναμη.
    Το Β αντιλαμβάνεται με ένα παρόμοιο τρόπο το Α και ταυτόσημο αποτέλεσμα.
    Τότε λόγω της αλληλεπίδρασης ακόμα και στιγμιαίας, το Α ακτινοβολεί την προσωπική του δύναμη στο Β και αυτό κάνει το ίδιο.
    Το προϊόν της ανάμειξης αυτών των δύο είναι μια δευτερεύουσα δύναμη
    που ονομάζεται συναίσθημα και αυτή η συναισθηματική αντίδραση θα πυροδοτήσει με την σειρά της περισσότερη αντίληψη.
    Όλη η ζωή περιέχει αλληλοσυσχετισμούς και οποιαδήποτε προσωπική δύναμη χάνεται ή αποκτιέται έχει επίδραση πάνω στο όλον, στην παγκόσμια δύναμη.
    Τα αποτελέσματα της προσωπικής δύναμης είναι σχετικά μικροσκοπικά αλλά η συνολική δύναμη που παράγεται κάθε δευτερόλεπτο είναι πέρα από κάθε φαντασία και το αποτέλεσμα της απρόβλεπτο και εμείς οι άνθρωποι είμαστε ένα ακέραιο μέρος αυτού του μεγαλειώδους μυστηρίου.
    Καλημέρα σε όλους.
    Χρόνια πολλά, δημιουργικά και καλά !

  • Ο/Η Αφήτωρ λέει:

    Θα εκτιμούσα ένα φιλόσοφο στο μέτρο που θα μπορούσε να δώσει ένα παράδειγμα;;;;
    Οπωσδήποτε ναι!!!! Εκτιμάς κάποιον, όχι μόνο για αυτά που λέει, αλλά και για αυτά που κάνει ή, αποφεύγει να κάνει
    μη θέλοντας να εξευτελίσει την ζωή του
    ακόμη και αν δεν μπορεί να την κάνει όπως θέλει πολεμώντας τις σύγχρονες μηχανές των σύγχρονων δούλων που παράγουν,
    στο παγκόσμιο χωριό της ομογενοποιημένης παγκοσμιοποίησης.
    Στόχος είναι πάντα το μυαλό. Η οικονομική σκλαβιά είναι ΔΕΔΟΜΕΝΗ και ΑΔΙΕΞΟΔΗ.
    Αλλά στην φυσική σκλαβιά απαιτεί οι σκλάβοι να τρέφονται και να στεγάζονται…Η οικονομική σκλαβιά απαιτεί να θρεφονται και να στεγάζονται οι σκλάβοι ΜΟΝΟΙ τους..!!!
    Το αντιλαμβάνονται αυτό…..άραγε και ποιοί και πως;;;;;;;
    Γεια και χαρά σε όλους τους ελεύθερους, ευφυείς ,,αφυπνισμένους ανθρώπους που αγωνίζονται για την αξιοπρέπεια του ευ ζειν.
    W ake Up, Wake Up!
    Rage Against The Machine.

    Come on!
    rage against the machine – Wake up

    • Ο/Η iparea λέει:

      Και αν ….σταθείς στο χείλος της αβύσσου
      Και αν… η απουσία ακολουθεί την ρότα της μεθεόρτιας θλίψης
      Να ξέρεις πως θα είμαι εκεί
      Μαζί σου.
      Ποτέ να μη φοβηθείς…..

      Λ.Λ

      • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

        ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ. ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!
        Είναι συγκλονιστικά όμορφο να σου το λέει ένας άνθρωπος αυτό και να το εννοεί πραγματικά. και είμαι απο τις τυχερές, γιατί πάντα υπάρχει αυτός ο άνθρωπος δίπλα μου και μοιραστήκαμε πολλά μαζί!
        Αφιερωμένο σε όλους αυτούς που μπορούν να είναι δίπλα μας ουσιαστικά με την δυνατή φλόγα της καρδιάς τους!!!

        Έλα σε μένα
        Αν κουραστείς απ’ τους ανθρώπους
        κι ειν’ όλα γύρω γκρεμισμένα,
        μην πας ταξίδι σ’ άλλους τόπους,
        έλα σε μένα, έλα σε μένα.
        Κι αν πέσει απάνω σου το βράδυ
        με τ’ άστρα του τ’ απελπισμένα,
        μη φοβηθείς απ’ το σκοτάδι,
        έλα σε μένα έλα σε μένα.
        Έλα και γείρε το κεφάλι
        στα χέρια μου τ’ αγαπημένα,
        να ζήσεις τ’ όνειρο και πάλι,
        έλα σε μένα, έλα σε μένα.
        Κι αν δεις καράβια να σαλπάρουν
        κι αν δεις να ξεκινάνε τρένα,
        μην πεις μαζί τους να σε πάρουν,
        έλα σε μένα έλα σε μένα.
        Έχω μια θάλασσα σμαράγδια
        μ’αγάπη κι ήλιο κεντημένα
        για την καρδιά σου πού ‘ναι άδεια
        έλα σε μένα έλα σε μένα.
        Έλα και κάθισε δεξιά μου
        σαν ξεχασμένος αδερφός,
        να μοιραστείς την μοναξιά μου
        και να σου δώσω λίγο φως!
        Έλα σε μένα! Έλα σε μένα!

  • Ο/Η ΔΑΙΔΑΛΟΣ λέει:

    Η αντίληψη μας παγιδεύεται μέσα στην σπουδαιότητα του αυτοκρατορικού «Εγώ μας». Ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε είναι ο τρόπος του «αρπακτικού», και έτσι ξοδεύουμε ανώφελα την ενέργεια μας σε σκοτεινά δωμάτια του λαβύρυνθου σε νοσηρές σκέψεις και ελώδη συναισθήματα και στην συντήρηση του «μεγαλείου μας», περιορίζοντας έτσι την αντίληψη μας. Η έπαρση είναι η Νέμεσις της ανθρωπότητας.
    Απαιτείται μεγάλη πειθαρχία , αυτογνωσία επαναδιάταξη της ενέργειας μας, και Λ είανση της ψυχής μας για να την απελευθερώσουμε να οδηγηθούμε στην απεραντοσύνη της σκέψης, στο ΦΩΣ, και να κατανοήσουμε τον κόσμο που μας περιβάλλει με άλλους τρόπους.
    Προκειμένου να γεννηθεί το Φώς , ο Απόλλωνας , η Ηρα στέλνει την κόρη της Ειλείθυια να βοηθήσει την Λητώ. Το ήθος της ψυχής ζευγαρώνει με την νόηση του Διός και γεννούν το ΦΩΣ.

    Η οικονομική ανισότητα γεννά την κοινωνική αδικία, αλλά παρόλο αυτά ο ισοπεδωμένος Σοσιαλισμός δεν γεννά την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ανύπαρκτος στην ουσία του.Εκτιμούμε τους ανθρώπους που παίρνουν θέση στο κοινωνικό γίγνεσθαι, αλληλοεπιδρώντας με αυξημένα τα φτερά της αντιληπτικότητας!
    Χαιρετούμε τους οργισμένους έφηβους για την σωστή αιτία και τους σύγχρονους επιστήμονες κβαντικών αντιλήψεων!!!

  • Ο/Η iparea λέει:

    Οπωσδήποτε ….εκτιμούμε τους ανθρώπους
    για την κατάθεση που κάνουν… βαδίζοντας όρθια
    στα μονοπάτια και τα ανηφόρια της ζωής…. σύμφωνα με τις δυνάμεις τους… τις δυνατότητες …τις δεξιοτεχνίες τους
    και όλα όσα τους έχουν δοθεί, υπερβαίνοντας εαυτόν
    …. αρκετές φορές.
    Αποστέλλουμε επιστολή στους τέσσερις ανέμους …. γυρεύοντας ορθές απαντήσεις… για το κρίσιμο ερώτημα:
    Χωρίς το DOGVILLE ο κόσμος θα ήταν άραγε καλύτερος;;;;;;;;;;;;;;
    Δεκτές μόνο αληθινές απαντήσεις ….με το χέρι στην καρδιά.
    όχι δήθεν ανούσιες αυτάρεσκες χλιαρές ενδοσκοπήσεις……
    Τι λεν….. οι κόρες του Λεωνίδα για αυτό;

    Ωδή στο… ενός ονείρου….αρμενίζον το υφαντό
    Το καταιγιστικό αλλέγκρο μπολερό να αρχίσει
    Στα γοητευτικότερα χρώματα του μύθου
    Μιας μυστικής διαδικασίας τυραννισμένης νοσταλγίας
    Σε αστρική έκρηξη παρουσίας
    Αστραφτερών διαδρομών γαλαξιακής ουσίας.
    Μόνη επιλογή…. Η ΑΝΤΑΜΩΣΗ!!!!!!!!!!!!

    Λ.Λ

    DOGVILLE – Final dialogue Father & Daughter

  • Ο/Η iparea λέει:

    Σου στέλνω πολλές λέξεις σήμερα εφοδιασμένες με φως και με άνεμο όμως ο δρόμος μακρύς ποιος ξέρει αν θα αντέξουν. Όταν φθάσουν σε σένα ΑΣΤΕΡΙ μου ίσως χρειαστεί να τις ζωντανέψεις πάλι φυσώντας την δική σου πνοή. ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ
    Αστραία

    • Ο/Η paskalispapavassiliou λέει:

      Γεια σου Αστραία, σε παρακαλώ μπορείς να μου γράψεις ποιος η ποια έγραψε αυτούς τους στίχους. Σ’ ευχαριστώ. .

      Σου στέλνω πολλές λέξεις σήμερα εφοδιασμένες με φως και με άνεμο όμως ο δρόμος μακρύς ποιος ξέρει αν θα αντέξουν. Όταν φθάσουν σε σένα ΑΣΤΕΡΙ μου ίσως χρειαστεί να τις ζωντανέψεις πάλι φυσώντας την δική σου πνοή

      • Ο/Η iparea λέει:

        Καλησπέρα Πασχάλη! Τι ευχάριστη έκπληξη η παρουσία σου στη Παρέα μας. Καλώς ήλθες!
        Οι στίχοι είναι από τις «Τέσσερις επιστολές στον Άνεμο»
        Κάρμι Τσόρνι
        Από την ποιητική συλλογή της ποιήτριας μας ΛΗΔΑΣ, της Αναστασίας Χατζή
        ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΙΙ
        Τοπογραφία Ερήμωσης
        Αστραία

      • Ο/Η paskalispapavassiliou λέει:

        Χαρά μου που σας βρήκα.
        Ανακάλυψα αρκετές σελίδες με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, τις σερφάρω μια μία και είμαι χαρούμενος για ό, τι είδα.
        Εύχομαι ολόψυχα καλές γιορτές.
        Ευχαριστώ για την απάντηση

      • Ο/Η iparea λέει:

        Καλές γιορτές!
        Η χαρά είναι αμοιβαία
        και η ποιητική σου προσφορά, αγαπητέ μας φίλε Πασχάλη
        υπέροχα ωραία!
        Χαιρόμαστε που ταξιδεύουμε μαζί ….σερφάροντας παρέα.
        Αστραία

      • Ο/Η paskalispapavassiliou λέει:

        Εύχομαι ολόψυχα σε όλους σας, όλες σας οι επιθυμίες να σας αγκαλιάσουν και να σας χαρίσουν, αυτά που επιθυμείτε.
        Καλές γιορτές.

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    ….εκείνο το Σάββατο βράδυ πριν επτά χρόνια ακριβώς τέτοια εποχή ,Δεκέμβριος 2003……. οι κόρες του Λεωνίδα έβγαιναν από την πόλη του σκύλου.

    Κοιτάχτηκαν σιωπηλά και αγκαλιάστηκαν….όπως κάθε φορά σε πολύ σημαντικές στιγμές τους που κατά έναν περίεργο τρόπο και λόγο τις περνούσαν πάντα μαζί.

    Ήταν μία γλυκειά χειμωνιάτικη βραδιά και καμία τους δεν ήθελε να γυρίσει σπίτι, έτσι περπάτησαν για πολύ ώρα, συζήτησαν, αναλύσανε και ξεκαθαρίσανε πολλά…και συμφιλιώθηκαν με άλλα τόσα ενώνοντας τα κομμάτια του παζλ που έλειπαν.. Ενας ακόμη μεγάλος κύκλος έκλεινε και μαζί του ότι αυτός περιέκλειε,φίλοι,σύντροφοι,γνωστοί,στιγμές, γεγονότα, επιθυμίες…και ενας καινούργιος φάνηκε ήδη να χρωματίζεται, πιο ζωντανός και δυναμικός θα έλεγα μιας πιο πάνω οκτάβας….. Ξημέρωνε… κρατώντας στα χέρια τους το τόξο ενός κύκλου έσβησαν την κιμωλία που χάραζε τα όρια του χωριού του σκύλου καταβυθίζοντας το στην ανυπαρξία ….το χρωστούσαν στο πατέρα τους Λεωνίδα που με τόσο ξεδιάντροπο και ελεεινό τρόπο προδόθηκε. Δεν ήταν μία πράξη εκδίκησης αλλά μία ηρωική πράξη εξιλέωσης και δικαιοσύνης.
    Ποια είναι τα όρια της ανθρώπινης ψυχής και πως μπορούμε να τα επαναπροσδιορίσουμε; Η ανθρωπιά μας θα πρέπει να μετριέται με την αξιοπρέπεια και με οδηγό πάντα την Δικαιοσύνη.Η ηθική της καλοσύνης και της κατανόησης γίνεται αλαζονική και η δικαιοσύνη απαιτεί από τον καθέναν να λογοδοτεί για τις πράξεις του και να έχει τον εαυτό του ως μέτρο σύγκρισης Το βλέμμα της Grace που θρηνεί για την ανθρώπινη φύση και την τραγική της διάσταση δεν διστάζει και δεν μετανιώνει Πιστεύει ότι η «αγάπη», που με τόση αυταρέσκεια και υπερηφάνεια τη διατυμπανίζουμε , είναι το ακατέργαστο υλικό μας και με τις κατάλληλες συνθήκες μπορεί να ανθίσει . . Έτσι προσπαθεί απεγνωσμένα να αγγίξει τους ανθρώπους δικαιολογώντας τους συνεχώς, για να ανακαλύψει στο τέλος την αδικία, την απανθρωπιά την απληστία και την αχαριστία τους .Γι΄αυτό μετά από τον διάλογο με τον πατέρα της με θλίψη αλλά και με οργή σήκωσε η ίδια ο όπλο …………
    Η απουσία σκηνικών βοηθά τον συμβολισμό στον οποίο θέλει ο σκηνοθέτης να εστιάσουμε και η ίδια η ταινία μέσα στην δομή της που είναι καθαρή θεατρική Μπρεχτική γίνεται απρόσιτη και ιδιόμορφη .Μία ταινία με άποψη για την εξουσία, το ήθος και τα λάθη των ανθρώπων Στο χωριό του σκύλου οι χαρακτήρες των κατοίκων της σκιαγραφούνται με απόλυτη ακρίβεια και είναι εκεί που η Grace θα καταφύγει για να ζητήσει βοήθεια γιατί μία συμμορία κακοποιών την καταδιώκει. Για να δείξει την ευγνωμοσύνη της άρχισε να δουλεύει γι’ αυτούς. Οι άνθρωποι του είναι όπως «όλοι μας». Διάγουν την ύπαρξή τους μέσα σε κάποιες ισορροπίες Ο ένας είναι ένας συνταξιούχος γιατρός που περιμένει να πεθάνει, ο άλλος ένας τυφλός που κρύβεται, μια άλλη παλεύει να ζήσει την ανάπηρη κόρη της, δυό από αυτούς επωφελούνται τού εμπορικού δαιμονίου τους, μια μάνα φαντάζεται τα παιδιά της σαν τα καλύτερα τού κόσμου και υπομένει ένα γάμο μ’ έναν εραστή τών μήλων, κάποιος φορτηγατζής που πηγαίνει σε πόρνες και ψιλοντρέπεται γι’ αυτό, και ένας κουλτουριάρης , ο οποίος εξελίσσεται σταδιακά από ιδεολόγο εραστή σε ιδιοτελές δειλό ανθρωπάκι.
    Τα συναισθήματα τους όμως απέναντι σε κάτι καινούριο ή σε έναν ξένο άνθρωπο που εισβάλλει στην ζωή τους, μεταβάλλονται και διαδέχεται το ένα το άλλο. Ο φόβος, η επιφυλακτικότητα, η καχυποψία, η απληστία, η εκμετάλλευση . Το Dogville είναι ένα τόπος , όπου η ζωή δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα κύκλο σχεδιασμένο με κιμωλία που ίσως όλοι μας βρεθήκαμε εκεί, ο καθένας πρωταγωνιστής στη δική του παράσταση και ρόλο. Κάπως έτσι πρέπει να δούμε τον εαυτό μας και τις παραστάσεις που δώσαμε κατά καιρούς, απογυμνωμένο και αποστασιοποιημένο χωρίς τίποτε το περιττό Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει τις επιλογές του. Πρέπει όμως να αποδέχεται και τις συνέπειες.
    Είτε θα ταυτιστεί κανείς με τούς»ζωώδεις» κατοίκους τής Dogville ή θ’ αποτροπιαστεί μαζί τους, θεωρώντας τον εαυτό του ανίκανο να κάνει τέτοια άθλια πράγματα, είτε θα αποδοκιμάσει τον looser διανοούμενο είτε θα ταυτιστεί με την «όμορφη ψυχή» Γκρέις, ο φον Τρίαρ προκαλεί έντεχνα έντονα συναισθήματα και προετοιμάζει το έδαφος για το καυτό ερώτημα» “Εσείς τι θα κάνατε στην θέση της Grace”.;;;

  • Ο/Η iparea λέει:

    Το θύμα αγαπά τον θύτη σε αντίστροφη έλξη και διαιωνίζεται η σχέση εξάρτησης και των δυο στα χωριά και στις πόλεις του σκύλου.Ο χειρότερος θάνατος και ο πιο αποτελεσματικός είναι να σκοτώσεις κάτι ή κάποιο μέσα σου και το πιο δυσκολο. Τα άλλα τα αναλαμβάνει το κοσμικό δίκαιον. ‘Ενα συναίσθημα σε οδηγεί αλάνθαστα σε αυτό τον στόχο. Η περιφρόνηση που είναι η χειρότερη μορφή θανάτου που μπορεί να νιώσει κάποιος. Μόνο που πρέπει να την δικαιούται ως αίσθημα για να μπορεί να αντικαθρεφτίζεται στο βλέμμα του και να πυροδοτήσει μια αλυσσιδωτή πυρηνική αντίδραση εσωτερικής και εξωτερικής καύσεως
    Αστραία

  • Ο/Η iparea λέει:

    Τα περισσότερα λόγια και συναισθήματα των ανθρώπων είναι αναξιόπιστα…γιατί είναι αυτά που τους βολεύουν…παραμένοντας πολύ μακριά από τον εαυτό τους….ξένοι και μακρινοί.
    Παρ όλα αυτά …. προχωρείς σαν να μη το ήξερες
    ….ευλογώντας μια δωρεά που έλαβες και ανταποδίδοντας την χάρη….
    για να δικαιούσαι να ομιλείς…. μετέχοντας στο βασανιστικό λυκόφως των αισθημάτων…κι όμως θα μπορούσε τα πράγματα να ήταν αλλιώς….κι όμως….
    Η υπεροψία είναι ένδειξη των ευφυών ανθρώπων και…. η μοναξιά το αντίτιμο που πληρώνουν για αυτή.
    Έπαρση,… επιδείξεις και λεονταρισμούς …μπορεί να έχει και η βλακεία και είναι σε πολλές μορφές του ευτελούς της….. στα πλοκάμια Λερναίας Ύδρας…ασυγχώρητη.
    «Ορισμένα πράγματα πρέπει να τα κάνει κανείς μόνος του»
    Ω! ΝΑΙ!!!

    Λ.Λ

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    O Κύκνος ταυτίζεται με την απόλυτη ομορφιά, την ζωή και την αναγέννηση. Σε Κύκνο μεταμορφώθηκε η Λήδα όταν ενώθηκε με τον Δία και απέφερε τον πιο όμορφο καρπό την ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ! Kύκνοι σέρνουν το χρυσό άρμα του Απόλλωνα , που επιστρέφει από την χώρα των υπερβορείων και, παίζοντας την επτάχορδη λύρα του, θα δώσει μορφή και θα εναρμονίσει αυτό που ο Διόνυσος έφερε στο φως μετά την κατάδυσή του, κι ένας νέος κύκλος θ’ αρχίσει, με μια στροφή της σπείρας σε μια ανώτερη οκτάβα της κλίμακας.
    Χαίρομαι ιδιαίτερα που κάποιοι Έλληνες κοσμηματοπώλες εμπνέονται πάντα από την Ελληνική Μυθολογία και ιστορία μας, για τα φιλοτεχνήματά τους και κάθε χρόνο αφιερώνουν κάποιο κομμάτι ,για το 2010 είχαν τις Μούσες και φέτος έχουν τον Κύκνο για την χρονιά του 2011 και επειδή τίποτε δεν είναι τυχαίο θα ήθελα να το αφιερώσω με την σειρά μου σε όλη την Παρέα , στους Πολεμιστές μας και στους φίλους μας!!!
    Μαζί με ένα υπέροχο μουσικό κομμάτι για όσους ξέρουν να χειρίζονται αριστοτεχνικά τα σπαθιά!
    Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΣΠΑΘΙΩΝ ( SABRE DANCE ARAM KHACHATOURIAN)
    VANESSA MAE

  • Ο/Η iparea λέει:

    Ο χορός των σπαθιών…στην λίμνη των κύκνων και σε ένα ωκεανό
    νησιών, γεφύρων και στεναγμών.
    Το μεγάλο Ταξίδι της Περιπέτειας του Ελληνισμού!
    Ο Ελληνικός Νους… πολυμήχανος ,πολύστροφος,
    πολυταξιδεμένος … ετοιμάζει ταξίδι μονάχα για πάρτη μας
    ..στα μεγάλα νησιά του μυαλού και του χάρτη μας
    .. στην μεγάλη Ζεύξη του Διός!
    Παρουσία της Αθηνάς!
    … Καλή χρονιά συνέλληνες και σώφρονες άνθρωποι!
    Η Φρόνηση απαραίτητη!
    Η Αξιοπρέπεια προϋπόθεση!
    Η Ελευθερία αδιαπραγμάτευτη στην έννοια και στην λογική της !
    Η Ελλάς ποτέ δεν πεθαίνει …μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς στη δόξα τραβά.
    Διότι, είναι το πεπρωμένο της αυτό γραμμένο στα αστέρια του ουρανού… από καιρό.
    Με τα ανεξίτηλα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου… από το Α έως το Ω. Εμποτισμένα από το Αθάνατο Πνεύμα του το Ιερό!
    Προσκεκλημένοι στην μεγάλη επιστροφή και γιορτή …όλοι,
    όσοι είναι και αισθάνονται Έλληνες … Άνθρωποι και πραγματικοί φιλέλληνες. Οι υπόλοιποι …ας ψάξουν μέρος να κρυφτούν.
    Η ίδια η Γαία- Γη, με τον μαγνητικό πόλο της …να μετακινεί το σημείο αντίληψης ραγδαία προς τους Δελφούς ξανά …κυκλώνει το νέο καθαρό παλάτι του νου …ευθυγραμμίζει τα ενεργειακά κέντρα των τόπων Δύναμης των Ελλήνων.
    Τους ξεβράζει και … τους φτύνει περιφρονητικά
    θλιβερές σκιές σε ένα Άδη…. αντίνοες παρασιτικοί, άρπαγες ληστές
    … όπως έκαναν τις ανίερες τους επιλογές .

    Λ.Λ

  • Ο/Η iparea λέει:

    Το μεγάλο Ταξίδι της Περιπέτειας του Ελληνισμού!
    Το ταξίδι του Οδυσσέα. Ταξίδι σε άγρια γνωστά και άγνωστα νησιά. Παγίδες και λάθη. Προδοσία Λαιστρυγόνες και Κύκλωπες.
    Επιστροφή στη Ιθάκη.
    Η μεγάλη επιστροφή του Ελληνισμού και του Διαφωτισμού…….ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥΣ ΜΑΣ …ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ…ΜΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ …ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΗ …ΕΛΛΗΝΙΚΗ!
    …ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ !
    Εμείς οι αληθινές γυναίκες τόξα που λυγίζουν και δεν σπάζουν και οι αληθινοί άνδρες, βέλη φωτεινά και αστραφτερά που ευθυγραμμίζουν τα κέντρα, μιας της συνείδησης, Ιιερής φωτιάς.
    .ΑΡΧΗ= ΒΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟΞΟ …Η ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ .

    ΜΕΓΑΛΗ ΑΦΥΠΝΗΣΗ ΦΕΤΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!!!!!!!!!! ΝΑ ΡΘΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ !!!!!!!!!!!! Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΡΠΟΥΣ ΦΩΤΕΙΝΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ…

    Ελθέ Φοίβε! Στο μέσον της Γης στους Δελφούς και στην καρδιά μας και να μείνεις για πάντα.
    Τρισμακάριστε λαέ των Ελλήνων! Τι δύναμη θα είναι για σας η δύναμη του Διόνυσου αν ο θεός της Δήλου κρίνει αναγκαίο να μεταχειρίζεται τέτοιες γητειές για να γιάνει πάνω σας την διθυραμβική σας μέθη., Πόσο θα υπέφερε αυτός ο λαός για να μπορέσει να γίνει τόσο ωραίος! Και τώρα συντρόφεψε με στην τραγωδία και έλα μαζί μου να θυσιάσουμε στο βωμό των δύο θεοτήτων με ένα τραγούδι αφιερωμένο στην προετοιμασία αυτού του ταξιδιού και σε μια ΑΦΙΞΗ αναπότρεπτη.

    ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ

    Σε προσκάλεσα στην αγάπη σαν πρώτα
    μα προτίμησες να χαθείς μες στα φώτα
    Στα προσχήματα και στους φόβους σου τρέχεις να κρυφτείς
    όσα έταξες και τα πέταξες πρέπει να σκεφτείς
    Σε προσκάλεσα στην αγάπη σαν πρώτα…

    Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη σου
    στα μεγάλα νησιά του μυαλού και του χάρτη σου…

    Κι αν σκορπίσαμε και ψαχνόμαστε τώρα
    κι αν αφήσαμε να μας φύγει η ώρα
    Όσα είπαμε και δε γίνανε θέλουν προσοχή
    αν θελήσουμε θα γυρίσουμε πάλι στην αρχή
    Κι αν σκορπίσαμε και ψαχνόμαστε τώρα…
    Αστραία

  • Ο/Η ΔΑΙΔΑΛΟΣ λέει:

    Οι μαγνητικοί πόλοι της γης πραγματοποιεί έναν ολόκληρο κύκλο μεταπτώσεων κάθε 26.000 χρόνια, μετατοπίζονται συνεχώς. Η Γη δεν είναι μια τέλεια σφαίρα, αλλά μια περίπου σφαιρική ασταθής μάζα από ανομοιογενή ύλη νερό, πέτρες, μέταλλα, λιωμένα πετρώματα, εσωτερικές κοιλότητες κλπ. Περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο που είναι ο δημιουργός των δύο περιστροφικών κινήσεων της , που δεν ταιριάζουν μεταξύ τους, ενώ θα έπρεπε να βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο, αφού τα δημιούργησε η ίδια δύναμη και οι δύο τροχές που σχηματίζονται τέμνονται με μια γωνία 23,27 μοιρών. Αυτή η γωνία ονομάζεται «λόξωση της εκλειπτικής»
    Λόγω ενός βίαιου γεγονότος ίσως κάποιου κομήτη, που άλλαξε την γωνία της εκλειπτικής, δημιουργήθηκε ένα φαινόμενο ταλάντωσης του άξονα της Γης, που ονομάζεται «μετάπτωση των ισημεριών». Στη διάρκεια αυτής της κυκλικής κίνησης, οι πόλοι αλλάζουν κατεύθυνση και δείχνουν προς διαφορετικά σημεία. Ο Βόρειος Πόλος της Γης σήμερα, π.χ., δείχνει προς την κατεύθυνση του Άστρου Α του Αστερισμού της Άρκτου (για αυτό τον λόγο το ονομάζουμε «Πολικό Αστέρα»), όμως το 2.300 Π.Ε (προ εποχής μας). έδειχνε προς τον αστερισμό του Δράκοντα, ενώ το 12.000 Π.Ε. προς το άστρο Βέγκα στον Αστερισμό της Λύρας.

    Υπάρχουν συμπτώματα που προηγούνται και μας προειδοποιούν, όπως παράλογες αλλαγές κλίματος τσουνάμι , καταστροφικά καιρικά φαινόμενα και γρήγορη εξασθένηση των πλανητικών μαγνητικών πεδίων ,όπως συμβαίνουν στην εποχή μας.
    Γεωλογικές μετρήσεις δείχνουν ότι η μαγνητική ένταση της Γης έχει χάσει το 38% της έντασής της από το μάξιμουμ που έφτασε πριν από 2.000 χρόνια. Η ζωή επηρεάζεται από τα μαγνητικά πεδία. Πολλά είδη ζώων, φαλαινών και δελφινιών και πουλιών βασίζονται στις μαγνητικές «λεωφόρους» της Γης ώστε να βρουν τροφή και να ζευγαρώσουν κι εμείς οι άνθρωποι δεν αποτελούμε εξαίρεση. Ετσι η επικείμενη αυτή αλλαγή θα έχει τεράστια επιρροή στο νευρικό το ανοσοποιητικό μας σύστημα και στην αντίληψή μας για τον κόσμο και το Σύμπαν , το χρόνο, τα όνειρα, ακόμα και στην προσέγγιση της πραγματικότητας;
    Ο πηγή του φωτός μας, ο Ήλιος έχει περιοδικές έντονες μαγνητικές καταιγίδες -τις ηλιακές κηλίδες- που ακολουθούνται από εποχές ηρεμίας. Εχουμε 23 κύκλους που διαρκούν 11 χρόνια η καθεμία. Αυτό που κάνει τόσο διαφορετικό τον επόμενο κύκλο που έρχεται είναι ότι οι επιστήμονες συμπεραίνουν θα είναι ο πιο έντονος που έχει σημειωθεί ποτέ, από 30% -50% , κάτι σαν μία μεγάλη ηλιακή καταιγίδα». Αξιοσημείωτο είναι ότι η ημερομηνία της πιο έντονης φάσης των καταιγίδων ορίζεται από τους επιστήμονες το έτος 2012, όπου ο Ηλιος θα ευθυγραμμιστεί τέλεια με το κέντρο του γαλαξία μας
    Η κβαντική φυσική έφερε την επανάσταση στον τρόπο που βλέπουμε τον εαυτό μας στο Σύμπαν, γιατί η πιο στοιχειώδης παρουσία της συνείδησης σε ένα δωμάτιο επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο τα κβάντα -η ύλη συμπεριφέρονται. Ο κόσμος μας επηρεάζεται από την παρατήρησή μας αλλά και η πραγματικότητά μας επηρεάζεται από τα πιστεύω μας και ότι εάν θέλουμε να την αλλάξουμε , θα πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίον σκεφτόμαστε . Ο Φυσικός Hugh Everett μας περιγράφει πώς είναι εφικτό ένα «άλμα» από τη μια πραγματικότητα στην άλλη δημιουργώντας μια Κβαντική Γέφυρα μεταξύ δύο υπαρκτών ήδη δυνατοτήτων. Ονόμασε αυτά τα παράθυρα «σημεία επιλογής»
    Είμαστε έτοιμοι να απαλλαγούμε από τα ψέματα , τα λάθη και την κίβδηλη «σπουδαιότητά» μας που μας τυφλώνουν , και δεν μας αφήνουν να συνειδητοποιήσουμε τα μυστικά του σύμπαντος να δεχτούμε τα δώρα του και να γίνουμε ο ουσιαστικός εαυτός μας; Το σκηνικό έχει ήδη στηθεί η αυλαία άνοιξε και η παράσταση ξεκίνησε. Ηθοποιοί όλοι μας, η επιλογή είναι δική μας να κάνουμε τον ρόλο μας σημαντικό ή ανάξιο . Έχουμε τη σοφία και την ωριμότητα πλέον να συνδυάσουμε την επιστήμη, την ιστορία, την παράδοση, τις ιδέες μας , τα οραματά μας για αυτό το θαύμα που μας περιμένει ;;;

    ΕΙΘΕ Η ΟΜΟΡΦΙΑ, Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΤΙΣ ΓΕΝΝΗΣΕ, ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΔΗΠΑΤΗΣΟΥΝ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΝΕΝΕΚΟΙ!!!!!!!!!!!!

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟΝ ΦΩΣ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΓΗΝ!!!
    ΓΕΝΟΙΤΟ!!!
    Ο ΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΡΘΙΟΣ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ!!!
    ΓΕΝΟΙΤΟ!!!

    MOVEMENT 7
    ΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡ

    ΑΡΜΑ Ω NYXT’ ΑΡΡΗΤΑ

    ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ

    ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΓΑ
    ΟΤΙ ΓΑΡ
    ΟΥ ΤΗ ΟΥ
    ΜΗ ΔΕΙ
    ΜΗ THΝ NA ΔΕΙ
    ΜΗ TΗΝ NA ‘ΡΘΕΙ
    ΜΗ THΝ NA ΔΕΙ
    ΜΗ THΝ NA ‘ΡΘΕΙ
    (ΧΟΡΟΣ)
    ΕΣΥ ΔΕ ΑΜΥΝΕΤ’ ΑΠΟ ΜΑΚΡΩΝ ΚΑΙ ΕΣΘΩ
    ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΗΩ ΔΩΣΕ
    ΕΙΘΕ ΕΙΘΕ
    ΕΣΕ Ω ΑΝΙΚΗΤΕ ΑΝΔΡΑ
    ΑΜΥΝΕΤΑΙ (Σ) (Σ)
    ΕΙ ΤΥΓΧΑΜΕΝ ΣΥ ΜΕΝ
    ΑΜΥΝ (Σ) ΩΜΕΝ (Σ)
    ΑΜΥΝΩΜΕΝ
    ΑΜΥΝΩΜΕΝ
    (Σ)ΕΛΛΗΝΟΣ
    ΣΕΛΗΝ’ ΟΥ Α (Σ) Α (Σ) ΑΑΑΑΑ (Σ)
    ΩΔΗ ΤΩ ΔΙΑ Ω ΔΙΑ
    ΩΔΗ (Σ)(Σ) Ω ΔΙΑ
    ΩΔΗ (Σ)(Σ) ΤΩ ΔΙΑ
    ΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ ΜΗ ΤΙΣ ΕΙ
    ΜΗ ΤΗΝ ΕΦΟΒΗΘΕΙ….
    …ΕΙ ΤΗ ΔΕΙ! ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΤΑ (Σ) ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΕΧΝΗΤΟΙ ΗΧΟΙ!
    MOVEMENT 8
    ΧΟΡΟΣ)
    ΗΛΘΕ Ω ΔΙΑ – ΟΔΥΣΣΕΑ!
    ΗΛΘΕ Ω ΔΙΑ
    ΗΛΘΕ Ω ΟΔΥΣΣΕΑ!!!
    ΗΛΘΕ Ω ΔΙΑ!!!

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Ένας Ήλιος στον Ουρανό at Η Παρέα.

meta