Τα λόγια ενός ποιητή

Φεβρουαρίου 3, 2010 § 64 Σχόλια


OΜΙΛΙΑ ΣΤΗ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ…του Γιώργου Σεφέρη, λόγω  της βράβευσής του με το βραβείο Νόμπελ, στις 24 Οκτωβρίου 1963.
Τούτη την ώρα αισθάνομαι πως είμαι ο ίδιος μια αντίφαση. Αλήθεια, η Σουηδική Ακαδημία, έκρινε πως η προσπάθειά μου σε μια γλώσσα περιλάλητη επί αιώνες, αλλά στην παρούσα μορφή της περιορισμένη, άξιζε αυτή την υψηλή διάκριση. Θέλησε να τιμήσει τη γλώσσα μου, και να – εκφράζω τώρα τις ευχαριστίες μου σε ξένη γλώσσα. Σας παρακαλώ να μου δώσετε τη συγνώμη που ζητώ πρώτα –πρώτα από τον εαυτό μου.

Ανήκω σε μια χώρα μικρή. Ένα πέτρινο ακρωτήρι στη Μεσόγειο, που δεν έχει άλλο αγαθό παρά τον αγώνα του λαού, τη θάλασσα, και το φως του ήλιου. Είναι μικρός ο τόπος μας, αλλά η παράδοσή του είναι τεράστια και το πράγμα που τη χαρακτηρίζει είναι ότι μας παραδόθηκε χωρίς διακοπή. Η ελληνική γλώσσα δεν έπαψε ποτέ της να μιλιέται. Δέχτηκε τις αλλοιώσεις που δέχεται καθετί ζωντανό, αλλά δεν παρουσιάζει κανένα χάσμα. Άλλο χαρακτηριστικό αυτής της παράδοσης είναι η αγάπη της για την ανθρωπιά, κανόνας της είναι η δικαιοσύνη.

Όσο για μένα συγκινούμαι παρατηρώντας πως η συνείδηση της δικαιοσύνης είχε τόσο πολύ διαποτίσει την ελληνική ψυχή, ώστε να γίνει κανόνας του φυσικού κόσμου. Και ένας από τους διδασκάλους μου, των αρχών του περασμένου αιώνα, γράφει: «… θα χαθούμε γιατί αδικήσαμε …». Αυτός ο άνθρωπος ήταν αγράμματος. είχε μάθει να γράφει στα τριάντα πέντε χρόνια της ηλικίας του. Αλλά στην Ελλάδα των ημερών μας, η προφορική παράδοση πηγαίνει μακριά στα περασμένα όσο και η γραπτή. Το ίδιο και η ποίηση. Είναι για μένα σημαντικό το γεγονός ότι η Σουηδία θέλησε να τιμήσει και τούτη την ποίηση και όλη την ποίηση γενικά, ακόμη και όταν αναβρύζει ανάμεσα σʼ ένα λαό περιορισμένο. Γιατί πιστεύω πως τούτος ο σύγχρονος κόσμος όπου ζούμε, ο τυρρανισμένος από το φόβο και την ανησυχία, τη χρειάζεται την ποίηση. Η ποίηση έχει τις ρίζες της στην ανθρώπινη ανάσα – και τι θα γινόμασταν αν η πνοή μας λιγόστευε; Είναι μια πράξη εμπιστοσύνης – κι ένας Θεός το ξέρει αν τα δεινά μας δεν τα χρωστάμε στη στέρηση εμπιστοσύνης.

Παρατήρησαν, τον περασμένο χρόνο γύρω από τούτο το τραπέζι, την πολύ μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις ανακαλύψεις της σύγχρονης επιστήμης και στη λογοτεχνία. Παρατήρησαν πως ανάμεσα σʼ ένα αρχαίο ελληνικό δράμα κι ένα σημερινό, η διαφορά είναι λίγη. Ναι, η συμπεριφορά του ανθρώπου δε μοιάζει να έχει αλλάξει βασικά. Και πρέπει να προσθέσω πως νιώθει πάντα την ανάγκη νʼ ακούσει τούτη την ανθρώπινη φωνή που ονομάζουμε ποίηση. Αυτή η φωνή που κινδυνεύει να σβήσει κάθε στιγμή από στέρηση αγάπης και ολοένα ξαναγεννιέται. Κυνηγημένη, ξέρει πού να ʼβρει καταφύγιο, απαρνημένη, έχει το ένστικτο να πάει να ριζώσει στους πιο απροσδόκητους τόπους. Γιʼ αυτή δεν υπάρχουν μεγάλα και μικρά μέρη του κόσμου. Το βασίλειό της είναι στις καρδιές όλων των ανθρώπων της γης. Έχει τη χάρη νʼ αποφεύγει πάντα τη συνήθεια, αυτή τη βιομηχανία. Χρωστώ την ευγνωμοσύνη μου στη Σουηδική Ακαδημία που ένιωσε αυτά τα πράγματα, που ένιωσε πως οι γλώσσες, οι λεγόμενες περιορισμένης χρήσης, δεν πρέπει να καταντούν φράχτες όπου πνίγεται ο παλμός της ανθρώπινης καρδιάς, που έγινε ένας Άρειος Πάγος ικανός: να κρίνει με αλήθεια επίσημη την άδικη μοίρα της ζωής, για να θυμηθώ τον Σέλλεϋ, τον εμπνευστή, καθώς μας λένε, του Αλφρέδου Νομπέλ, αυτού του ανθρώπου που μπόρεσε να εξαγοράσει την αναπόφευκτη βία με τη μεγαλοσύνη της καρδιάς του.

Σʼ αυτό τον κόσμο, που ολοένα στενεύει, ο καθένας μας χρειάζεται όλους τους άλλους. Πρέπει νʼ αναζητήσουμε τον άνθρωπο, όπου και να βρίσκεται.

Όταν στο δρόμο της Θήβας, ο Οιδίπους συνάντησε τη Σφίγγα, κι αυτή του έθεσε το αίνιγμά της, η απόκρισή του ήταν: ο άνθρωπος. Τούτη η απλή λέξη χάλασε το τέρας. Έχουμε πολλά τέρατα να καταστρέψουμε. Ας συλλογιστούμε την απόκριση του Οιδίποδα.

Ας συλλογιστούμε και εμείς τις απόψεις του Σεφέρη.

Αστραία

Advertisements

Tagged:

§ 64 Responses to Τα λόγια ενός ποιητή

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Καλημέρα σε όλη την παρέα,χαθήκαμε λίγο αλλά δικαιολογημένα γιατί συνέβηκαν πολλά σημαντικά γεγονότα,και είχαμε και ένα σημαντικό φιλοξενούμενο.
    Εμένα ταρακουνήθηκε αρκετά ο εγκεφαλός μου,ένοιωσα και ένα τρανταχτό χτύπημα στην΄΄ συνέχειά ΄΄ μου ,πολλών βολτ,ταξίδεψα και με την ταχύτητα του φωτός στο χωροχρόνο.Οπότε θα μου πάρει λίγο παραπάνω για να επανέλθω.Τι λές εσύ σοφή Αστραία ,που μας κοιτάζεις σιωπηλή και σκεπτική, ενώ ξέρω ότι ξέρεις πολλά!
    Οσο για τον Σεφέρη , τι να πώ,λατρεύω τους ποιητές,μιά και έχω έφεση στην ποίηση..
    Ο Σεφέρης ,πάντα μου έδινε την εντύπωση ότι είχε μία θλίψη μέσα του,αλλά την θλίψη ενός ανθρώπου που συλλογίζεται πάνω στα ανθρώπινα,και ιδίως βέβαια του Ελληνα.Υπάρχει μία διάχυτη πικρία στα ποιήματά του για όλα τα βάσανα που πέρασε ο Ελληνισμός,την ατέλειωτη σκλαβιά του που υφίσταται και όλες τις περιπέτειές του.
    Η ποίηση του έχει μία απλότητα σαν να σου εξομολογείται την ζωή του.
    Πίσω όμως από την μελαγχολία του αυτή.υπάρχει μία φλόγα που σε προστατεύει από την απελπισία. ένα μήνυμα αισιοδοξίας γιατί στο τέλος ένα ΄΄Ασπιδοφόρος ο Ηλιος πολεμώντας΄΄.
    ΄΄ Λιγο ακόμη θα ιδούμε
    τις αμυγδαλιές ν΄ανθίζουν
    τα μάρμαρα να λάμπουν στον Ηλιο
    τη θάλασσα να κυματίζει
    λίγο ακόμα
    να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα!!!
    Τι όμορφο ποίημα αλήθεια.Δεν συμφωνείτε.
    Η ποίησή του είναι συμβολική και υπαινικτική γι΄αυτό μου αρέσει.

  • Ο/Η iparea λέει:

    Συμφωνούμε..να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα.. όσο μπορούμε Λουκ..
    καλησπέραααααα.. στην παρέα
    να μη χανόμαστε και ας ταρακουνιόμαστε εγκεφαλικά με πολλά φωτοβολταικά

  • Ο/Η iparea λέει:

    Ιδιαίτερα συγκινητικός και ειλικρινής ο λόγος του Σεφέρη. Φαίνεται να έχει σαφή επίγνωση της σκλήρης πραγματικότητας στην Ελλάδα.

    // Οφείλω να ομολογήσω οτι με μπέρδεψε κάπως ο ποιητής σε ένα κεντρικό σημείο του λόγου. Διατυπώνει οτι «η σουηδική Ακαδημία» ,» έγινε ένας Άρειος Πάγος ικανός: να κρίνει με αλήθεια επίσημη την άδικη μοίρα της ζωής». Η ερώτηση που αναπόδραστα προκύπτει είναι αν είναι δίκαιο να κρίνει κανείς την άδικη μοίρα;
    // Σε φιλοσοφικό επίπεδο το σχήμα μοιάζει ελαφρώς οξύμωρο. Αν θεωρηθεί ως δεδομένο ότι ενα ον κινείται συνεχώς κάτω απο την επίδραση εξωτερικών δυνάμεων χωρίς την παραμικρή αυτοβουλία, τότε αυτό το όν τυπικά δεν υπόκειται σε κρίση. Το όλο ζήτημα λοιπόν έγκειται στο να αποδειχθεί ότι όντως δεν είχε ποτέ τη δυνατότητα να επιλέξει ελεύθερα και να ενεργήσει με πρωτοβουλία. Δεν πρέπει να λησμονούμε ωστόσο τη σχετικότητα της λέξης ελευθερία, η οποία ορίζεται ως η δράση στην περιορισμένη αναγκαιότητα. Επομένως, δεν υπάρχει απόλυτη ελέυθερία διότι εκτός των φυσικών περιοριοσμών, υπεισέρχεται το στοιχειό της αλληλεπίδρασης ή αλλιώς της δράσης ενός ερεθίσματος και της αντίδρασης σε αυτό, το οποίο σχηματιζεί επακολούθως έναν φαύλο κύκλο.
    // Πώς μπορεί να επέμβει μέσα σε αυτό το φαινόμενο ανάδρασης η δικαιοσύνη; Πολλοί την ορίζουν ως την ανταπόδοση των ωφειλούμενων. Εύκολος ορισμός, ποιά όμως είναι τα καθέκαστα; Για να ξεφύγει απο αυτό το δίλημμα ο Σωκράτης-Πλάτωνας είπε ότι η δικαιοσύνη είναι να πράττει κανείς τα δικά του έργα. Είναι δηλαδή μία εσωτερική υπόθεση για την οποία αποφασίσει ο καθένας έχοντας κατα νού την ιδέα του Αγαθού. Ετσι, Ο Πλάτωνας με ιδεαλιστικό τρόπο επιλύει το πρόβλημα. Θα συμφωνούσα μαζί του αν βρισκόμασταν στη Πολιτεία του. Σε τούτη την πολιτεία ωστόσο δεν παρέχεται αυτή η εγγύση, οτι τα μέλη της είναι στραμμένα προς την ιδέα του Αγαθού.
    // Αυτό το ζήτημα πραγματεύτηκαν και οι Τραγικοί. Ο Αισχύλος στην Ορέστεια πρωτοτυπεί θεσπίζοντας το πρώτο σώμα ενόρκων, το οποίο όμως είναι απόλυτα διαχασμένο ακριβώς στη μέση. Η λύση έρχεται για ακόμη μία φορά απο τους θεούς,την Αθηνά. Ίσως και αυτός να είναι ένας λόγος πού οι άνθρωποί φοβούνται να αποδόσουν δικαιοσύνη και αφήνουν το δύσκολο έργο στις ανώτερες δυνάμεις, το να μην κριθούν και οι ίδιοι. Δεν υπάρχει δηλαδή ένας αδέκαστος κριτής, άνθρωπος, που όλοι να εμπιστεύονται την κρίση του. Μόνο έναν θεό είναι δυνατο να εμπιστευτεί κανείς γιατί βρίσκεται εκτός της ανθρώπινης υποκειμενικής επικράτειας, και αυτή η λειτουργία έχει αξιοποιηθεί πλήρως.
    // Συνοψίζοντας, η αγωνιώδης ερωτήση παραμένει αναπαντητη: ποιές είναι οι ουσιαστικές προυποθέσεις για να καταστεί κανείς Άρειος Πάγος, αν μπορεί εν τέλει, και ποία η στάση του μπροστά στην άδική, και μαλλον αναπόφευκτη και τραγική, μοίρα;

    Κάρλος

  • Ο/Η iparea λέει:

    Η ποίηση είναι μια πράξη εμπιστοσύνης.
    Με αυτά τα λόγια του ποιητή θάθελα να αρχίσω καλή μου Κλειώ και να προσθέσω πως όσα και ξέρει κανείς ποτέ δεν πρέπει να σταματάει να μαθαίνει κάτι καινούργιο και να ακούει όταν χρειάζεται ή να σωπαίνει. Αυτός που παίρνει τον λόγο παίρνει και το ραβδί και το σπαθί οπότε χρειάζεται να το χρησιμοποιεί σωστά.
    Ίσως όπως προτείνανε και οι εκλεκτοί φιλοξένουμενοι μας μπορούμε να απαντήσουμε και εμείς αινιγματικά στην Σφίγγα για το τι έιναι ο άνθρωπος για να μην καταλήξουμε Οιδίποδες.
    Η παρορμητική νεότητα του Κάρλος ρίχνει χειμαρώδη τα ερωτήματα στον σχολιασμό.
    Δεν ξέρω που και ποια είναι τα όρια της ελευθερίας και τι είναι ελευθερία Το αναζητώ απεγνωσμένα και μπορεί να ανήκει στο πεπρωμένο μου.Για το μόνο που είμαι σίγουρη είναι πως πρέπει να το αναζητήσει κανείς. Η ανθρώπινη ύπαρξη περικλείει μια εν δυνάμει τραγικότητα μέσα της σαν μοίρα και ο Σοφοκλής αναρωτιέται για αυτήν. Ο Αισχύλος για την δικαιοσύνη όπως και ο ποιητής Σεφέρης. Είναι δύσκολο για ένα άνθρωπο να παίξει το ρόλο του δικαστή και του κριτή και να αποφανθεί για το δίκαιο αλλά είναι αδύνατο να υπάρξει κοινωνία και πολιτεία ανθρώπων χωρίς την κατοχύρωση της στην κορυφή του πολιτισμικού γίγνεσθαι.

    Καλησπέρα σε όλους
    Αστραία

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Αδελφική λιγομίλητη μου Αστραία,περίμενα με ανυπομονησία την απαντήσή σου,γιατί είμαι και λίγο πειραχτήρι και με αρέσει να τα σκαλίζω τα πράγματα.Πάντως από δω το πάς από κεί το πας πάλι μου ξεγλυστράς.Αλλά να ξέρεις ότι και εγώ είμαι άξιο αλεπουδάκι της μεγάλης αλεπούς.
    Οσο για σένα αγαπητέ μου Κάρλος,ωραία αυτά που αναλύεις,αν και δεν κατάλαβα πολλά. Φταίνε μάλλον τα βολτ που δέχτηκα . Θα επανέλθω πιο διαβασμένη και καταρτισμένη….

  • Ο/Η ΦΟΙΒΗ λέει:

    Καλημέρα αγαπητοί, μάχιμοι αγωνιστές της γνώσης!

    Ιδιαίτερο εγκεφαλικό ταρακούνημα έχω υποστεί αυτές τις μέρες και βρίσκω » ασφαλές καταφύγιο» στην φιλόξενη παρέα σας.
    Σας μελετώ και βρίσκω σταδιακά σημείο αναφοράς και εκκίνησης της δημιουργικής σκέψης και πάλι…

  • Ο/Η iparea λέει:

    Καλησπέρα φοίβη καλησπέρα στην παρέα
    η μεγάλη αλεπού λέει στο μικρό και άξιο αλεπουδάκι πως η ζωή στην θεατρικότητα των μορφών της έχει μεγάλη φαντασία και προσπαθεί να ακούσει τον ήχο μιας πραγματικότητας που καταρρέει. Και τα δικά μου εγκεφαλικά κύτταρα δεν πάνε καλύτερα τον τελευταίο καιρό με τις συνεχείς ανατροπές που συμβαίνουν γύρω μου λες και περνάει ρεύμα τριφασικό Κάρβουνο κοντεύω να γίνω.
    Αστραία

  • Ο/Η Δημόδοκος λέει:

    Καλημέρα στην ποιητική συντροφιά!
    Που από κάρβουνο….γίνεται διαμάντι!
    Εγώ δεν είμαι ποιητής της μεγάλης ανατροπής,
    μόνο απλός τραγουδιστής…

  • Ο/Η iparea λέει:

    Ας προσθέσω κι εγώ κάτι στο λόγο του Σεφέρη.
    Η ποίηση μας ταξιδεύει εκεί που δεν μπορεί να μας ταξιδέψει η ύλη.
    Η Ελληνική Γλώσσα στην ποίηση με τη μουσικότητα και τον παγκόσμιο κώδικά της μας προσφέρει το όχημα για τις εξερευνήσεις μας.
    Είναι το διαστημόπλοιό μας για το σύμπαν.

    «Η κρυφή σημασία του Ελληνικού Αλφαβήτου»
    Η διαδοχή των γραμμάτων στην πλήρη εκφώνηση τους δεν είναι καθόλου τυχαία αλλά πίσω από αυτήν υπολανθάνει μία πλήρης γραμματική, συντακτική και νοηματική συνέχεια, ανωτέρας συλλήψεως. Σύμφωνα με αυτήν τη γνωστή μας εκφώνηση, τα ελληνικά γράμματα (αφού προσθέσουμε και το εξαφανισμένο σήμερα έκτο γράμμα: Στίγμα ή Δίγαμμα) ακούγονται και γράφονται ως εξής:

    ΑΛΦΑ -ΒΗΤΑ-ΓΑΜΑ -ΔΕΛΤΑ-ΕΨΙΛΟΝ -ΣΤΙΓΜΑ-ΖΗΤΑ -ΗΤΑ-ΘΗΤΑ -ΙΩΤΑ-ΚΑΠΠΑ -ΛΑΜΒΔΑ-ΜΙ -ΝΙ-ΞΙ -ΟΜΙΚΡΟΝ-ΠΙ -ΡΟ-ΣΙΓΜΑ -ΤΑΥ-ΥΨΙΛΟΝ -ΦΙ-ΧΙ -ΨΙ-ΩΜΕΓΑ .

    Αποκωδικοποιώντας την γνωστή αυτή διάταξη, που έγινε σύμφωνα με τις αρχές της Ερμητικής φιλοσοφίας, έχουμε τα ακόλουθα:

    ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ, (Α)ΜΑ ΔΕ (Ε)Λ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ, ΣΤ(Η) ΙΓΜΑ, ΖΗ ΤΑ, Η ΤΑ, ΘΗ
    ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑ ΠΑΛΑΜ, ΔΑ, ΜΗ ΝΥΞ Η, Ο ΜΙΚΡΟΝ, ΠΥΡΟΣ ΙΓΜΑ ΤΑΦΥ (Ε)Ψ ΙΛΩΝ, ΦΥ ΨΥΧΗ Ο ΜΕΓΑ.

    Εν συνεχεία, αφού προσθέσουμε τα εννοούμενα συνδετικά και ρήματα που παραλείπονται, έχουμε την ανάδυση μιας θαυμάσιας κοσμογονικής προσευχής – επίκλησης προς την πηγή του φωτός.

    ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ! ΑΜΑ ΔΕ ΕΛ ΤΑ ΕΨΙΛΩΝ. ΣΤΗ ΙΓΜΑ ΖΗ, ΤΑ Η, ΤΑ ΘΗ, ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑ ΠΑΛΛΑΝ ΔΑ (ΙΝΑ) ΜΗ ΝΥΞΗ, Ο ΜΙΚΡΟΝ (ΕΣΤΙ) ΠΥΡΟΣ (ΔΕ) ΙΓΜΑ ΤΑΦΗ ΕΨΙΛΩΝ, ΦΥ(ΟΙ) ΨΥΧΗ, Ο ΜΕΓΑ (ΕΣΤΙ).

    Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ:

    Αλ=Ο νοητός ήλιος
    Φα-ος=Το φως
    Βη=προστακτική του ρήματος βαίνω (βαδίζω, έρχομαι)
    Τα=Δοτική άρθρου δωρικού τύπου τη, εις την
    Γα=Γη (δωρικός τύπος)
    Αμα=(επιρρ.) συγχρόνως
    Έλ= ο ορατός Ήλιος, ο Ερχόμενος
    Έψ=ρήμα έψομαι, εψ-ημένος, ψημένος.
    Ιλών=Ιλύς (ουσιαστικό), λάσπη, πηλός
    Στή=προστακτική ρήματος ίστημι.
    Ίγμα=καταστάλαγμα, απόσταγμα.
    Ζή=προστακτική ρήματος ζω.
    Η=υποτακτική ρήματος ειμί, είμαι
    Θη=προστακτική ρήματος θέτω.
    Ιώτα=τα ίωγα, τα Εγώ.
    Παλάν=Ρήμα πάλλω (δονούμαι, περιστρέφομαι) επίθετο
    παλλάς-πάλλουσι,περιστρεφόμενη (π! ρβλ: Παλλας Αθηνά).
    Δά=άλλος τύπος της Γα, Γης (πρβλ: Δαμήτηρ, Δημή τηρ, Δήμητρα=Μητέρα γη).
    Νύξ=νύκτα.
    Ο=το οποί! ο, που
    Φυ(οι)=ευκτική ρήματος φύω (φυτρώνω, αναπτύσσομαι).
    Κ.Ο.Κ.

    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ :
    ΑΛ, ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΦΩΣ, ΕΛΑ ΣΤΗ ΓΗ!
    ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΛ ΡΙΞΕ ΤΙΣ ΑΚΤΙΝΕΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΙΛΥ ΠΟΥ ΨΗΝΕΤΑΙ (που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
    ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΑ (μία ξηρά) ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΕΓΩ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ,
    ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ.
    ΑΣ ΜΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ Η ΝΥΚΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΝ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΨΕΙ ΝΑ ΤΑΦΗ (να σβήση, να χαθεί) ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΡΑΖΟΥΣΑ ΙΛΥ, ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ Η ΨΥΧΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ, ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ!

    Ας σεβόμαστε λοιπόν τη γλώσσα μας γιατί της αξίζει.

    ΔΑΙΔΑΛΟΣ

  • Ο/Η taburito λέει:

    Οι ποιητές ως προωθημένοι ανιχνευτές…
    Η ποίηση ως διέξοδος του πνεύματος…
    Οι ποιητές ποιούντες σκεφτομορφές, οδηγούν στην κατανόηση της ανθρώπινης φύσης, σε σχέση με τη θέση και το ρόλο της, εντός του Κοσμικού Νόμου.
    Η ποίηση ως Τέχνη, επικεντρώνει την ενέργεια της στο Ενορατικό πεδίο, όμως εξέπεσε σταδιακά, από τον Όμηρο ως τις μέρες μας, να συγκεντρώνεται στο αισθαντικό πεδίο και να αναμοχλεύει συναισθήματα ή να στρατεύεται υπηρετώντας ιδεολογήματα.
    Δυστυχώς τα βραβεία και οι αναγνωρίσεις της… πολιτισμένης; Ευρώπης δεν αποτελούν την κατάλληλη ώθηση, για την άνοδο της Συνείδησης του Έλληνα, που η πτώση της συρρίκνωσε την Ελλάδα
    Καλημέρα στην ποιητική παρέα!

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Καλημέρα κεφάτη παρέα.Είμαι άπό το πρωί με την δροσούλα έδώ και παρακολουθώ ,άφωνη μαγικές συνομιλίες και επικοινωνίες με τις κεραίες μου ανεβασμένες.
    Καλημέρα Δημόδοκε, Νομίζω ότι δεν είσαι ένας απλός τραγουδιστής αφού ο Μεγάλος Ποιητής Ομηρος σε διάλεξε των περιπετειών του να γίνεις αφηγητής.
    Καλημέρα Δαίδαλε, γιατί μας τα έκρυβες αυτά τα ωραία τόσο καιρό.
    Kαλημέρα ποιήτρια greenlion, που με τους στίχους σου χορεύουμε και εμείς συνειδητά
    Καλημέρα Λουκ, που είσαι ,δεν σε βλέπω,δεν ξύπνησες ακόμη με τόσα ποιήματα και τραγούδια.
    Καλημέρα Αστραία,τι σκέφτεσαι πάλι
    Καλημέρα Φοίβη συνέρχεσαι από το εγκεφαλικό
    Καλημέρα Κάρλος,μαζί σου νοιώθω σαν να έχω εξεταστική στο Πολυτεχνείο- Φιλοσοφική,πρέπει να κατεβάζω κάθε φορά όλη την βιβλιοθήκη κάτω,για να σε παρακολουθώ
    Επανέρχομαι με ένα τραγουδάκι αφιερωμένο σε όλους…..

    • Ο/Η taburito λέει:

      Ποιητής είναι ο Δαίδαλος, ολόκληρο Λαβύρινθο κατασκεύασε κι αν ψάξεις, πίσω απ το Σύμβολο την Πραγματικότητα, υπάρχουν σπηλιές όπου Στοές εμφανίζονται και εξαφανίζονται μπροστά σου, μπήκα κάποτε σε μιά και τις περπάτησα κιόλας….βέβαια αν πλαγιάσεις το Σ, κοιτάς το Μ, τις Στοές – Σπηλιές της Μορφής- Μήτρας.

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    ΧΑΡΑ ΞΕεεεεεεεεε

  • Ο/Η iparea λέει:

    Καλησπέρα στην υπέροχη παρέα
    δεν ξέρω από που ναρχίσω θαμπωμένη με αυτόν τον καταιγισμό της γνώσης που διαβάζω κσι συναντώ!
    Το μόνο που ξέρω είναι πως χαίρομαι παρά πολύ που ο εγκέφαλος των Ελλήνων και των Ελληνίδων έτσι εκθαμπωτικά λειτουργεί.
    Οι στοές είναι μεγάλες παγίδες και σειρήνες.
    Οι ποιητές έχουν την λαχτάρα της γνώσης και τα βραβεία δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτικά της αξίας τους.
    Η Ελληνική γλώσσα είναι η γλώσσα μας και ο Όμηρος είναι ο Δημιουργός της.
    Αν ο μεγάλος Ποιητής τονίζει στο πρόσωπο του Δημόδοκου τον λυρικό τραγουδιστή των Φαιάκων
    που ακούνε όλοι μαγεμένοι και ο Οδυσσέας δακρύζει. Στο πρόσωπο του αγαπημένου πρωταγωνιστή σκιαγραφεί ο Όμηρος ένα μεγάλο ερωτικό καρδιοκατακτητή.
    Ο Οδυσσέας είναι πάντοτε με ξεχωριστές γυναίκες σε δύναμη σε γνώση σε ομορφιά σε προσωπικότητα. Ελένη Κίρκη Καλυψώ Ναυσικά Αρήτη και η μεγάλη του αγάπη η Πηνελόπη.
    Η βασιλική του καταγωγή του νου του και η ηλιακή του υπόσταση δεν του επιτρέπουν κάτι λιγότερο από αυτό το επίπεδο. Εμπνέεται από αυτές τις συμβουλεύεται τις αγαπά τις ακούει προσεχτικά χωρίς να αφήνεται τελείως. Είναι ο άνδρας που αγαπά τις γυναίκες και αυτές τον ανταμοίβουν πλουσιοπάροχα.
    Κανένας δεν μπορεί να τον συναγωνιστεί σε αυτή την γοητεία ούτε ο Αγαμέμνονας ούτε ο Μενέλαος ούτε κάν ο Αχιλλέας εκτός από το πιστό του αντίγραφο την Πηνελόπη.
    Και μόνο το βλέμμα του Οδυσσέα η ματιά του πάνω σε μια γυναίκα αρκεί να την ταρακουνήσει και να νιώσει αληθινή γυναίκα με όλο της το ΕΙΝΑΙ να θυμηθεί ποια είναι και ποιος είναι ο ρόλος της.
    Αυτά σκέφτομαι και άλλα πολλά καλή μου Κλειώ προσπαθώντας να συλλάβω και να κατανοήσω τον χαρακτήρα των Ομηρικών προσώπων
    Αστραία

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Αγαπημένη μου Αστραία,σαν γυναίκα καταλαβαίνω πολύ καλά τι θέλεις να πείς.
    Οταν έιχα πρωτοδεί την ταινία ΄΄ΟΔΥΣΣΕΙΑ΄΄ ,και την έχω δεί άπειρες φορές,με παρέα και μόνη μου και την αναλύαμε με τις ώρες,
    είχα ταυτιστεί ευθύς εξ αρχής και απόλυτα με τον ρόλο του Τηλέμαχου.
    Η σκηνή που τον συναντά ο Οδυσσέας μου δημιουργεί απερίγραπτα συναισθήματα.Αλλά και η σκηνή που κάθεται δίπλα του ,υπό την προστασία του ,έτοιμοι πιά να εξοντώσουν τους μνηστήρες με απογειώνει.
    Παρόλο αυτά ξύπνησε και η γυναικεία μου φύση , αναρωτήθηκα γιαυτή και ΄΄ερωτεύτηκα΄΄ τρελλά τον Αρμάντε Ασσάντε- Οδυσσέα,που ήταν καταπληκτικός σε αυτόν τον ρόλο.Κάπως έτσι τον φαντάζομαι τον σύγχρονο Οδυσσέα .
    Αλλά εσύ Αστραία μου συνέχισε να σκέφτεσαι…
    Γιατί έχω την υποψία ότι δεν είσαι κάρβουνο που θέλεις να μας πείσεις……
    Θα ξαναγυρίσω με ντοκουμέντα αυτή την φορά…….

  • Ο/Η iparea λέει:

    Καλησπέρααα…τι γίνεται εδώ και έχω χάσει τραγούδια και ποιημάτα
    είχα κάτι τρεχάματα από το πρωί και….. οικογενειακές υποχρεώσεις.
    Εκείνο που καταλαβαίνω με την πρώτη ματιά…… πως ο έρωτας χρόνια δεν κοιτά.
    Ο Άγγλος James Bond αντιγράφει τον Έλληνα Οδυσσέα,
    Είναι πάντα σε μια επικίνδυνη αποστολή
    σε κάποιο νησί και μας κλέβει… πιο όμορφα κορίτσια
    ειδικά την Ούρσουλα Άντρες
    που βγαίνει σαν την αναδυομένη Αφροδίτη ….από την θάλασσα με ένα κοχύλι.
    Τι ντοκουμέντα και μυστικά κρατάς Αστραία και δεν λες κουβέντααα;;;;;

    Λουκ….κατάπληκτος!

  • Ο/Η greenlion λέει:

    Τι μυστικά αλήθεια κρατάς Αστραία;
    Λες «Οι στοές είναι μεγάλες παγίδες και σειρήνες.»
    Για τους Άνδρες όμως, ή μήπως κρατάς την ανάμνηση ενός που εχάθη άνδρα μέσα σ αυτές;
    Από την άλλη, εγώ σαν γυναίκα που γράφει ποίηση ή έστω προσπαθεί, ποτέ δεν θα έλεγα πως οι ποιητές αναζητούν την γνώση, αλλά την έκφραση εκείνου που έχουν αντιληφθεί

  • Ο/Η iparea λέει:

    Καλησπέρα σε όλους
    Δεν έχω μυστικά. Όσο για ντοκουμέντα ρωτήστε το άξιο αλεπουδάκι την Κλειώ.
    Δεν έχω ερευνήσει επισταμένως το θέμα των στοών, εγκυκλοπαιδικά το γνωρίζω. Μου δημιουργούν όμως κάποιου είδους αλλεργία.
    Έχω συναντήσει άντρες που ξέμειναν εκεί δυστυχώς.
    Αποφεύγω τις αναμνήσεις και τα αναμνηστικά προσπαθώ να έχω μνήμη και σκέψεις.
    Μιας και δεν έχω γράψει ποτέ κανένα ποίημα ίσως οι ποιήτριες να έχουν δίκιο για τους ποιητές, την γνώση και την ποίηση τους…
    Αστραία

    • Ο/Η greenlion λέει:

      Καλησπέρα Αστραία
      Μήπως θα μπορούσες να μου πεις πως γίνεται η ανακεφαλαίωση για να ανακτήσουμε την πολυπόθυτη ενέργεια- Πηνελόπη μας, αποφεύγοντας τις αναμνήσεις και τα αναμνηστικά;

  • Ο/Η iparea λέει:

    Καλησπέρα greenlion
    αν και νομίζω πως γνωρίζεις κάποια πράγματα καλύτερα από εμένα σε αυτό το θέμα
    θα σου πως και τι έχω εφαρμόσει στον εαυτό μου. ‘Εχω απαλλαγεί απολα τα αντικείμενα κρατώντας μόνο τα απαραίτητα. Για φωτογραφίες και άλλα αναμνηστικά αυταρέσκειας ούτε κουβέντα και τον γιο μου τον έχω προστατεύσει από αυτή την “ άλωση” της ενέργειας του.
    Έχω χρησιμοποιήσει την αναπνοή εισπνέοντας τα γεγονότα και εκπνέοντας όλες τις αναμνήσεις ανακατωμένα και με την σειρά μαζί ή χωριστά με νερό φωτιά αέρα και Γη και Ήλιο. Μετά ακολουθεί η μουσική τα τραγούδια και ο χορός που εξαγνίζει τα πάντα και νιώθεις ανάλαφρα. Πετάς σαν πουλί.
    Για μας τις γυναίκες είναι πολύ καλή και η κυκλική αναπνοή. Αυτή που ξεκινάει από την μήτρα προχωρά πίσω στο σημείο συναρμογής στο κεφάλι μπροστά ξανά και τυλίγει το σώμα σαν ασπίδα κύκλος.
    Αστραία

  • Ο/Η elzin λέει:

    Κατάπληκτοι έως … εμβρόντητοι
    μένουμε από τις αποκαλύψεις και τα ντοκουμέντα των σχολιαστών!!!
    Θέλουμε και άλλα… μούσα Κλειώ;)

    Οι στοές δημιουργούνε και σε μας ένα αλλεργικό σύνδρομο,
    φτερνιζόμαστε συνέχεια,
    όσο για τους άνδρες, καλό είναι να μη ξεμένουν πουθενά.
    Όλα τα κορίτσια του Τζέιμς Μποντ μας αρέσουν,
    ιδιαίτερα αυτά που κρατούν το κοχύλι…από το Αιγαίο.
    Οι ποιητές είναι προωθημένοι ανιχνευτές… μαζί και οι τραγουδιστές
    αναζητούν μια διέξοδο του πνεύματος

    ψάχνοντας για μια διέξοδο
    γυρεύοντας μια αλλιώτικη ζωή!

    Στο φιλοσοφικό στοχασμό της ερώτησης :
    Ποιος μπορεί να κρίνει την άδικη μοίρα της ζωής;
    Θα απαντούσε κανείς:
    Κάποιος με δίκαιη ορθή διάκριση της ευθύνης και της επιλογής.
    Η πολεμικότητα του στοχασμού εμπεριέχει την θέση του πολεμιστή
    που αντιμετωπίζει πάντα την μοίρα του με μεγάλο σεβασμό και απόλυτη περιφρόνηση,
    για αυτό και μπορεί να την αλλάξει …ενίοτε.

    Καλημέρα σε όλη την φιλοσοφική ποιητική παρέα!

    Ας χαράξει επιτέλους!
    Και δεν θα πούμε σε κανένα καμία κουβέντα!!!

    Ξέρω το όνομα σου την εικόνα σου
    και πάλι …από την Αρχή;)

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Η πιο όμορφη ώρα για μένα έιναι όταν χαράζει.
    Ισως επειδή είμαι Ανατολική γυναίκα.γεννήθηκα με την ανατολή του Ηλιου.Ηταν πολύ λαμπερός μέσα στον καταχείμωνο αλλά η Ανοιξη δεν θα αργούσε να ρθεί…….
    Καλημέρα στους σύγχρονους ΟΔΥΣΣΕΙΣ,με το λαμπερό τους πνεύμα και τον πύρινο λόγο τους,έτσι όπως τους ονειρευτήκαμε……

    Και περπατούσα μέσα στους δρόμους……ψάχνοντας και για άλλα μυστικά και ντοκουμέντα…..

  • Ο/Η greenlion λέει:

    Καλημέρα στην παρέα!
    Ακριβώς επειδή τα ξέρω, καλή μου Αστραία, γιαυτό και σε ρωτώ για διευκρινήσεις, γιατί πολλές φορές εννοούμε διαφορετικά πράγματα με ίδιες λέξεις….
    Ένα άλλο σημείο επίσης που μου έκανε κλικ, ήταν ότι η γνώση σου για τις Στοές είναι μόνο εγκυκλοπαιδική, μα αυτές εμφανίζονται ή εξαφανίζονται, απ τις μετακινήσεις του σημείου συναρμογής κι ένα σπήλαιο τέτοιο κατασκεύασε ο Δαίδαλος που ως άνδρας ποιητής αναζητούσε την Γνώση, ίσως και να ήταν το ίδιο όπου ο Επιμενείδης ο Κρης κοιμήθηκε για πενήντα έτη, ναι εκείνος που εξάγνισε την Αθήνα, ίσως και το ίδιο που κατέφυγαν οι Άρπυιες, όταν τις κυνήγησε ο Βορρέας.
    Καμιά στοά, καμιά Σειρήνα, κανένα ανόργανο ον δεν σε παγιδεύει, αν διδάχτηκες, ανακεφαλαιώνοντας, απ τα λάθη μας, εξ άλλου τα όντα που ζουν στις στοές αυτές δεν κυνηγούν γυναίκες παρά μόνο άνδρες!
    Βέβαια τότε εκείνη η Σπηλιά κατασκευάστηκε υπό του Δαιδάλου κατ εντολή του Μίνωα, ως λέγεται, για να φυλακίσει τον καρπό του παράνομου έρωτα της Πασιφάης με τον Ταύρο, τον Μινώταυρο κατ άλλους και Αστερίωνα ή Ταλαίο, τον φύλακα του νησιού
    Καλή μου Αστραία τα ονόματα κραυγάζουν νεμεσιακά!
    Βέβαια μέσα φυλακίστηκε κι ο ίδιος ο ποιητής Δαίδαλος!
    Το πρόβλημα είναι ότι έχουμε δύο φύλακες του Νόμου εκείνον που είναι φυλακισμένος στην σπηλιά και κείνος που ο Ζευς δώρησε στον γάμο της Ευρώπης και του Αστέριου που διέτρεχε τρις το νησί, καλή μου Αστραία και καλούμεθα να σκεφτούμε ποιός απ τους δύο είναι οργανικό ον, εντός ή εκτός του σπηλαίου της γης ή του εγκεφάλου μας και ποιό είναι ανόργανο ώστε να μην παγιδευόμαστε στις στοές αλλά να τις χειριζόμεθα ως Φωτεινά Ακτινοβόλα Οντα Αντίληψης κι έτσι θα απαντηθεί και το ερώτημα που προβληματίζει τον Κάρλος, διότι την Δικαιοσύνη την εγγυάται πάντα ο Νομοθέτης, σε ένα κόσμο Νοήμονος Ουσίας και Ευφυούς συνεργασίας, ρόλο τον οποίο ο Ομηρος δίνει εις τον Μίνωα Οδυσσέα

  • Ο/Η iparea λέει:

    Καλημέρα σε όλη την παρέα καλημέρα greenlion …καλημέρα στους ακαταμάχητους ακαταπόνητους απρόβλεπτους πολεμιστές μας

    Ενδιαφέροντα και εκπληκτικά μου φαίνονται όλα αυτά που σχολιάζετε και καταθέτετε και νιώθω χαρούμενη για αυτόν τον διάλογο τον εξαιρετικό μεταξύ μας.
    ¨¨ώστε να μην παγιδευόμαστε στις στοές αλλά να τις χειριζόμεθα ως Φωτεινά Ακτινοβόλα Οντα Αντίληψης κι έτσι θα απαντηθεί και το ερώτημα που προβληματίζει τον Κάρλος, διότι την Δικαιοσύνη την εγγυάται πάντα ο Νομοθέτης, σε ένα κόσμο Νοήμονος Ουσίας και Ευφυούς συνεργασίας, ρόλο τον οποίο ο Ομηρος δίνει εις τον Μίνωα Οδυσσέᨨ.
    Η μαχητική νεότητα του Κάρλος θέτει τις δικές της ερωτήσεις ζητά τις δικές της αποδείξεις και προβάλει μια οργισμένη αμφισβήτηση αντιμέτωπη με τον Λαβύρινθο και τα όρια του.
    Ο Οδυσσέας είναι ένα πρόσωπο που προκαλεί ποικίλα συναισθήματα και έντονα και ο Μίνωας αμφιλεγόμενο αρκετά. Υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ τους.
    Ο χαρακτήρας του πολυμήχανου δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητος ακόμη και μεταμφιεσμένος.
    Ο Όμηρος φτιάχνει ένα μαγευτικό πορτραίτο του πρωταγωνιστή του αθάνατο και αξεπέραστο και ολοκληρωμένο. Είναι ο μόνος που έχει στόχο σταθμούς διαδρομή θέληση επιμονή μνήμη και στρατηγική παρόλο που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σαν το καλό παιδί.
    Η ηθική του Οδυσσέα δεν είναι μια μικροαστική αντίληψη για την ηθική και απέχει πολύ και ορθώς από την χριστιανική αναπηρική αντίληψη που είναι πολύ θεοκρατική και δουλική.
    Ούτε είναι ένας αβάσταχτος καθωσπρεπισμός αποχαυνωμένων κορασίδων που μιλούν για σεβασμό υποτέλειας σε ένα κατακτητή βολεμένων συνειδήσεων.Ούτε είναι το δίκαιο πεινασμένων υαινών.
    Η ηθική του Οδυσσέα είναι η ηθική ενός πολέμου που πρέπει να δοθεί με όλους τους ελιγμούς και την στρατηγική ενός μεγάλου στρατηγού που βρίσκεται περικυκλωμένος από πολυάριθμους μνηστήρες εχθρούς και μερικοί βρίσκονται μέσα στα στρατεύματα του.
    Το Δίκαιο είναι η Λογική και πρέπει να βρεθούμε επιτέλους στο κέντρο της.
    Οι πολεμιστές της Λάϊον αυτά τα τρομερά παιδιά των Ελλήνων βγαλμένα μέσα από τα σπλάχνα του Ελληνισμού στο τιτάνιο έργο τους
    που παρουσίασαν περιγράφουν όλες τις λεπτομέρειες αυτού του πολέμου.Με αξεπέραστη ευφυΐα και μια υψηλού επιπέδου αισθητική και ολοκληρωμένη αντίληψη εστιάζονται στην ουσία του προβλήματος και επιλέγουν να δώσουν την μάχη από το μόνο επίπεδο που μπορούσαν να την δώσουν. Το αιθερικό και την κυριαρχία του ανόργανου.
    Τα μάγια της ωραίας κοιμωμένης και τα δεσμά του νου έγιναν από αυτόν των χώρο και μόνο από εκεί μπορούν να καταργηθούν.
    Δεν έχουμε παρά να παρακολουθούμε άφωνοι και με κομμένη την ανάσα την διεξαγωγή αυτής της μάχης και το ακαταμάχητο Ελληνικό Πνεύμα πρωτοπόρο πάντα απρόβλεπτο και ανατρεπτικό να σπάει σκουριασμένες αντιλήψεις ανόητους κανόνες και πάγους αιώνων
    νομοθετώντας και εγγυώντας μια αληθινή Δικαιοσύνη.
    Αστραία

  • Ο/Η greenlion λέει:

    Ακριβώς το ξέρει πολύ καλά ο Ανθρώπινος Νους ότι ο μεταμφιεσμένος σε ανθρώπινο ον εχθρός… κυκλοφορεί κι οπλοφορεί ανάμεσα μας….

  • Ο/Η iparea λέει:

    ……ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΝΟΙΚΕΣ ΚΑΙ Η ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΙΑ
    ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΥΨΩΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΦΩΣ

    Και συνεχιζω να περπατώ στου δρόμους μίας όμορφης Πόλης

    ΚΛΕΙΩ

  • Ο/Η greenlion λέει:

    Μια ερώτηση προς την ωραία και μοιραία παρέα μας
    Υπάρχει περίπτωση ενός ευφυούς και νοήμονος διαλόγου ανάμεσα στην Ηώ και την Ηχώ της;

  • Ο/Η iparea λέει:

    Καλημέρααα στην εκλεκτή παρέα
    …Λουκ…. παραμένω κατάπληκτος !

  • Ο/Η greenlion λέει:

    Από τι παραμένεις κατάπληκτος λακωνικέ Λουκ;
    Από το πως γκρεμίστηκαν οι Ελληνικές Πόλεις, Ναοί, Οικίες για να αντικατασταθούν από την ασχημονούσα και ασελγούσα αγάπη του σημερινού δυνάστη μεταμφιεσμένου;

    • Ο/Η iparea λέει:

      και εσύ λακωνική είσαι …Λουκ
      και καταπληκτική
      …δεν τα βγάζω πέρα με τις γυναίκες

      • Ο/Η greenlion λέει:

        ωχ σαν να μου φαίνεται ότι με σένα πρέπει να είμαι ιδιαίτερα προσεχτική, καθώς με γοητεύουν οι λακωνικοί τύποι, επικινδύνως και μυστηριωδώς

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Πως μου αρέσουν οι διευκρινιστικές ερωτήσεις και οι λακωνικές απαντήσεις.
    Καλημέρα κατάπληκτε Λούκ,μη φοβού τις γυναίκες…….

  • Ο/Η iparea λέει:

    σιγά βρε κορίτσια δεν σας προλαβαίνω
    είμαι και ένα ευαίσθητο ψάρι
    Λουκ…
    και έλκομαι από αυτήν και τα μυστήρια της…
    Καλημέρα Κλειώ…
    άνω κάτω μας έκανες με τα ντοκουμέντα…..

  • Ο/Η Δημόδοκος λέει:

    Συνοψίζοντας, η αγωνιώδης ερωτήση παραμένει αναπαντητη: ποιές είναι οι ουσιαστικές προυποθέσεις για να καταστεί κανείς Άρειος Πάγος, αν μπορεί εν τέλει, και ποία η στάση του μπροστά στην άδική, και μαλλον αναπόφευκτη και τραγική, μοίρα;

    Η αγωνιώδης ερώτηση του νεαρού Κάρλος παραμένει ουσιαστική!

    Ο νομοθέτης και ο δικαστής οφείλουν να είναι και εγγυητές της νομοθεσίας και υπερασπιστές της δικαιοσύνης,
    όχι στο μέτρο του θεού,
    αλλά,
    στο μέτρο του ανθρώπου
    που έχει γνωρίσει τον Εαυτό του και είναι Ηνίοχος της άμαξας των Δελφών.
    Καρδιά νους και πνεύμα ενωμένα αρμονικά.
    Και ο Σωκράτης ρωτούσε για αυτόν τον αμαξηλάτη συνέχεια και ΕΥΜΑΙΑ και ο Πλάτωνας θεωρούσε υψηλό αγαθό την κυριαρχία της Ακρόπολης του Λογικού της θεάς της Σοφίας που βγαίνει με κόπο και ένα σφυρί από το κεφάλι του Διός.
    «Οι θεοί γνώριζαν ότι το συκώτι είναι το μέρος της ψυχής δεν επρόκειτο ποτέ να κατανοήσει τον ορθό λόγο και ότι, και αν τύχαινε να έρθει σε επαφή με επιχειρήματα, δεν θα μπορούσε να αντιληφθεί την σημασία τους.
    Αντίθετα αυτό το μέρος είναι ιδιαίτερα επιρρεπές στην γοητεία των ειδώλων και των φαντασμάτων της μέρας και της νύχτας..
    Το θυμοειδές είναι εκείνο το μέρος της ψυχής που χαρακτηρίζεται από ανδρεία και που το εγκατέστησαν πιο κοντά στο κεφάλι άμεσα στο διάφραγμα και στο λαιμό για να μπορεί να ακούει τον ορθό λόγο και να συμπράττει στην χαλιναγώγηση των επιθυμιών όταν δεν εννοούν να υποταχθούν σε ότι προστάζει και επιβάλλει η Ακρόπολη του σώματος… το κεφάλι.» Τίμαιος Πλάτων

    Αν η Ηχώ,
    ένα πρωινό,
    γίνει Διθυραμβική Ιαχή μπορεί να ακουστεί στα πέρατα του σύμπαντος.
    Ο ήχος για να μεταδοθεί χρειάζεται ένα μέσον, υλικό πεδίο, ο ήχος όμως των σκέψεων μας έχει την δυνατότητα να λειτουργήσει συντονιστικά σαν ένα πάλλον διαπασών
    ενεργοποιώντας ακίνητα μουχλιασμένα σημεία και χωρίς ύλη.
    Η σκέψη είναι μαγική πράξη και η ορθή σκέψη μαζί με τον ορθό Λόγο τον όρθιο άνθρωπο και τον ήχο του είναι Δημιουργία,
    που επιστρέφει σαν Ηχώ,
    ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ πάντα στην Αρχική Πηγή.

    Η στοά,
    σαν σημείο της αντίληψης είναι μία παγιωμένη κατάσταση
    από την οποία έχουμε περάσει όλοι μας
    και μερικοί παραμένουν ακόμη.
    Σαν προβολή της στον κόσμο της ύλης,
    μέσω θεοσοφικών μασονικών Στοών
    καλύτερα είναι να απέχει κανείς
    και να τις γνωρίζει εγκυκλοπαιδικά
    είναι αρκετό.

    Δυστυχώς τα βραβεία και οι αναγνωρίσεις της… πολιτισμένης; Ευρώπης δεν αποτελούν την κατάλληλη ώθηση, για την άνοδο της Συνείδησης του Έλληνα, που η πτώση της συρρίκνωσε την Ελλάδα.
    Δυστυχώς!!!

    Το Σ της συνείδησης πλαγιαστό γίνεται Μ, είναι όμως και δύο Λ ενωμένα, τα οποία είναι Α χωρίς την φραγή, την μπάρα, στη μέση.
    Λ είναι η ραψωδία στην οποία ο Οδυσσέας αφηγείται στους Φαίακες την κάθοδο στον Άδη σε μια Σπηλιά και Στοά και η Αρήτη επεμβαίνει για να τον διευκολύνει στην επιστροφή του.
    Μ είναι η ραψωδία που περιγράφονται αφηγούνται από τον Οδυσσέα οι Σειρήνες, η Σκύλα και η Χάρυβδη και το νησί του Ήλιου.
    Εκεί χάνονται όλοι οι σύντροφοι του Οδυσσέα και απομένει μόνος να συνεχίσει και να Μορφοποιήσει την Συνείδηση του. Να γίνει όμορφος.

    Η Ελληνική γλώσσα έχει πολλά μυστικά που περιμένουν τους εραστές της γνώσης να τα ανακαλύψουν.

    Καλησπέρα στην κατάπληκτη καταπληκτική παρέα,
    στις Δυτικές γυναίκες, τις Βόρειες, τις Νότιες, τις Ανατολικές ροδοδάκτυλες αυγούλες
    στις γυναίκες ναγουάλ της γνώσης και της σοφίας
    και …στα ευαίσθητα ψαράκια!!!

  • Ο/Η greenlion λέει:

    Ο Νόμος, είναι μόνος, για να παραμένει αδέκαστος εγγυητής ο Νομοθέτης. Δεν δέχεται σύντροφο, ούτε απ την Ανατολή, ούτε απ τη Δύση, ούτε απ τον Βορρά, ούτε απ τον Νότο, οπότε αν κάποιο περίεργο εξωτικό θηλυκό άνεμος απ την σκοτεινή θάλασσα της Αντίληψης έχει ανάγκη το φωτεινό βλέμμα του Οδυσσέα για να ξυπνήσει και να θυμηθεί ποιά είναι και τι ήρθε να κάνει λυπάμαι, αλλά ο αμφιλεγόμενος Όμηρος ποιητής- Δαίδαλος- Μίνως- Οδυσσεύς- ΖΕΥΣ είχε δάσκαλο, αλεπούδες τεχνίτρες στην απάτη κι έτσι τους ξεγέλασε όταν βρέθηκε στους Φαίακες πως θα τους σερβίρει στο πιάτο την ενέργεια-Πηνελόπη του της νέας εποχής του Υδροχόου, με έναν νέο γάμο και νησί και το έσκασε αφήνοντας μονάχη την νύφη να περιμένει κάτω απ την ομπρέλλα και της πολιτικής και της θρησκείας και της επιστήμης και της διαχείρησης της πληροφορίας….
    Ο ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΣ δεν κάνει σεξ με την ενέργεια του, για να κάνει ονείρεμα και τα ανόργανα θένε τον ονειρευτή, δηλαδή τον Νόμο. Ομως Ο ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΣ έχει και δύο φυσικές ενσαρκώσεις, στην θέση της ελιάς που στερέωσε το κρεββάτι του, έναν Άνδρα και μια Γυναίκα φορείς του Νόμου και ερμηνευτές του και κυνηγούς άψογους την ΑΝΘΡΏΠΙΝΗ ΣΥΝΕΊΔΗΣΗ και την ΑΝΘΡΏΠΙΝΗ ΑΝΤΊΛΗΨΗ,
    Οταν λοιπόν οι εξωτικές αλεπούδες είδαν ότι χάνουν, χάνοντας τον ΟΝΕΙΡΕΥΤΗ το μόνο που τους έμενε να κάνουν ήταν, να προσπαθήσουν να εμποδίσουν την συνάντηση των φυσικών ενσαρκώσεων του, αλλά και εκεί αποτυγχάνουν
    Αγαπητοί συνομιλητές καλησπέρα σας

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Καλησπέρα Δημόδοκε
    Τελικά δεν είχα άδικο δεν είσαι ένας απλός τραγουδιστής που λέει μόνο ωραία τραγούδια.
    Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις που έψαχνα εφ΄ολής της ύλης
    Για μένα έχεις ένα μαγικό τρόπο να κάνεις οικεία και κατανοητά αυτά που γράφεις.Δεν έχω δυσκολία να παρακολουθήσω την σκέψη σου
    Να είσαι εδώ κοντά μας να μας βοηθάς.

  • Ο/Η iparea λέει:

    Καλησπέρα σε ολους
    σε ευχαριστώ αγαπητέ Δημόδοκε για την διευκρινιστική τοποθέτηση σου σε όλα τα θέματα και την παρουσία σου.
    Ο κάθε άνθρωπος έχει μέσα του ένα Οδυσσέα μία Πηνελόπη και ένα Τηλέμαχο αρκεί να το θυμηθεί οπότε το βλέμμα το αναζητά από μέσα του όπως ζητά και την κατανόηση την σύλληψη αυτών των εννοιών που αντιπροσωπεύονται από τις αναδυόμενες μορφές ενός ποιήματος.
    Ο Οδυσσέας θα ήταν ημιτελής στο έργο του αν έμενε στους Φαίακες και φεύγει με τα δώρα τους.
    Η νύφη Ναυσικά ας περιμένει. Στο καλύβι του Εύμαιου τον απασχολούν άλλα θέματα. Είναι ναγουάλ από μόνος του όπως και η σύζυγος του ερμηνευτές ονειρευτές και κυνηγοί και οι δυό τους.

    Άνδρας και μια Γυναίκα φορείς του Νόμου και ερμηνευτές του και κυνηγοί άψογοι στην ΑΝΘΡΏΠΙΝΗ ΣΥΝΕΊΔΗΣΗ και την ΑΝΘΡΏΠΙΝΗ ΑΝΤΊΛΗΨΗ.Τίποτα να μην εμποδίσει την συνάντηση των φυσικών ενσαρκώσεων τους

    Αστραία

  • Ο/Η iparea λέει:

    Λουκ
    Καλησπέρα σε όλη την καταπληκτική παρέα…εμένα ποιος ή ποια θα μου τα εξηγήσει όλα αυτά;;;
    Έχω πολλές άγνωστες λέξεις κα ι γράμματα…
    εξακολουθώ να παραμένω κατάπληκτος και λακωνικός
    ….για να μη χάσω την γοητεία μου…
    καλησπέραααα!

  • Ο/Η iparea λέει:

    Δυστυχώς εγω δεν μπορώ, αγαπητέ μου Λουκ να σε φωτίσω
    οι γνώσεις μου δεν φθάνουν μέχρι εκεί, το μόνο που κατάλαβα καλά είναι πως η Ναυσικά θα μείνει στο ράφι….
    αλλα το ζευγάρι των ονειρευτών και των κυνηγών θέλω να μοιάζει
    ο Οδυσσέας
    να μοιάζει στον Αρμαντ Ασσαντε, και επειδή είναι δύσκολοι καιροί θα κάνω και μία παραχώρηση και θα βολευτώ και με ένα Σον Κόνερι, αλλά στα νιάτα του, και η Πηνελόπη στην Γκρετα Σκάκι
    σε εκείνη την σκηνη που παίζουν και γελούν, η Πηνελόπη του κλείνει τα μάτια με ένα μαντήλι και αυτός την κυνηγά παίζοντας την τυφλόμυγα.
    Καλησπέρα στην κεφάτη ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ παρέα!
    ΚΛΕΙΩ

  • Ο/Η iparea λέει:

    Καλησπέρα σε όλους τους συνομιλητές
    Και όμως καλέ μου Λουκ μήπως χρειάζεται να δούμε ποια θέματα απασχολούν τον Οδυσσέα πια στο καλύβι του Εύμαιου
    και να φωτιστούμε μιας και ο σταθμός των Φαιάκων ολοκληρώθηκε; Η Ναυσικά μπορεί να πικράθηκε και άλλες νύφες για την αναχώρηση του από τον νησί και ίσως να θεωρούν άδικη αυτή την απόφαση αλλά υπάρχει μια αναγκαιότητα αδιαπραγμάτευτη.Με ομπρέλα ή χωρίς ομπρέλα κάτω από την βροχή γνώσης.
    Ο Αλκίνοος τον συνοδεύει στο λιμάνι της Σχερίας και η ίδια η Αρήτη απουσία της κόρης της του προσφέρει τα δώρα της και καινούργια ρούχα. Ο Οδυσσέας μίλησε πολύ στο νησί και σε όλους. Αφηγήθηκε την ιστορία του είπε το όνομα του. Όλοι βγήκαν να τον δουν και ο Ευρύαλος τον προκαλεί σε αγώνα. Κερδίζει ένα σπαθί. Η Αθηνά τον προστατεύει τον αγαπημένο της και τον τυλίγει με γοητεία Τους μαγεύει όλους και είναι όμορφος πολύ.
    Φθάνοντας στην Ιθάκη μετά από ένα ύπνο βαθύ ο ονειρευτής δεν την αναγνωρίζει αμέσως. Η Αθηνά ξανά και το σπήλαιο των Ναίδων όπου κρύβει τα δώρα με δύο πόρτες μία προς τον Βορρά και μία προς τον Νότο. Αμέσως κατευθύνεται στο καλύβι. Εκεί συναντά τον Τηλέμαχο και τον Εύμαιο- Μαία που βοηθά σε μία καλή γέννηση.
    Επειδή τα ονόματα είναι Νεμεσιακά και οι ιδιότητες τους
    σε αυτό το καλύβι δεν έχουν θέση παρά μόνο αυτοί οι ρόλοι και η υπόσταση τους. Αποκλείονται παντελώς νεράιδες ξωτικά αλεπούδες υποψήφιες νύφες και υστερικά ανόργανα που τον κυνηγούν αδίστακτα.
    Το Σ.Σ Σήρμε Σορήμο γίνεται Λ.Λ το Η Μετατρέπεται σε Ι, μετά Μ Μίνωας και κατόπιν Ν έος και τέλος Ζ Ζευς. ‘Ηταν όμως πάντα Ε Ε Ε όπως Ελ ΕυθΕρία και αυτό τον ΕΝ Δια φέρει.
    Οι γυψωμένοι Τιτάνες δεν θα καταφέρουν να διαμελίσουν ξανά την καρδιά του παιδιου του Διόνυσου του Ζαγρευτή και η μαινάδα Αγαύη ας καταβροχθίσει τον γιο της Πενθέα που πενθεί συνέχεια.
    Αστραία

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Καλημέρα σε όλους, καλημέρα Αστραία

    Χαίρομαι που έβαλες τα πράγματα στην θέση τους και μας φώτισες και εμάς λίγο.
    Λούκ που είσαι, φαντάζομαι κατάλαβες τώρα και εσύ τι έγινε.

    Αντε να συνεχίσουμε με χαρά και κέφι……

  • Ο/Η iparea λέει:

    Καλημέρα σε όλους
    Καλημέρα Κλειώ
    Λουκ δεν θα το γλυτώσουμε το εγκεφαλικό μου φαίνεται…
    Δεν μου λες Κλειώ ο Clint Eastwod σου κάνει στο ρόλο ειδικά στην τελευταία σκηνή στην μονομαχία στο Ελ Πάσο για μια χούφτα δολλάρια;
    Αστραία

  • Ο/Η greenlion λέει:

    Καλημέρα στην παρέα
    των ποιητικών μυστικών και ντοκουμέντων
    Ο Ποιητής έχοντας την κυριαρχία των μορφών, είναι αποταυτισμένος από το ποίημα του, άρα εκτός της Μορφής.
    Η Τέχνη της απόσπασης του Ποιητή από το ποίημα του, είναι η τέχνη της κατασκευής των πτερών του Δαιδάλου, αλλά και του Ικάρου επίσης, που ναι μεν η μισή αλήθεια είναι ότι δόθηκε στα ανόργανα απ τον Δαίδαλο, κατά τις πρακτικές των παλαιών Μάγων, αλλά η άλλη μισή αλήθεια είναι ότι προειδοποιήθηκε να τα φορέσει κι όχι να τον φορέσουν, την αποταύτιση και την απόσπαση έπρεπε να την εξασκήσει ο Ικαρος κι όχι ο Δαίδαλος για να αποδείξει με ντοκουμέντα ότι είναι αυτός που ισχυρίζεται ότι είναι.
    Και η Ολοκληρωμένη Αλήθεια βρίσκεται στην επιλογή του Σχεδίου Πτήσης και η σωστή δεν συμπεριλαμβάνει στο πακέτο της στάσεις για βραβεύσεις κάθε είδους και των Πνευματικών επίσης συμπεριλαμβανομένων. Δεν ερωτευόμαστε τον Ταύρο με τα επτά αστέρια του και με τα φτερά της Πασιφάης ως Αντίληψης μας να πετάξουμε για να ενωθούμε μαζί τους γιατί θα πάθουμε ότι ο Ικαρος ο Ονειρευτής που μετακίνησε την θέση του Έρωτα, γιατί οι κόρες των άστρων, αντέχουν το πυρ των άστρων, είναι ο κόσμος τους άλλωστε, όμως οι κόρες και οι γιοί των Ανθρώπων καίγονται γιατί δεν είναι ο κόσμος τους αυτός, τόσο φυσικό τόσο απλό!

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Καλημέρα Αστραία .ο CLINT μου πέφτει λίγο μεγάλος ,τώρα τελευταία κλίνω προς τον GEORGE τον KLOUNEY φυσικά και περιμένω τηλεφωνό του.

    Ας χορέψουμε ένα γαμήλιο τραγουδάκι για όλες τις νύφες του κόσμου…….

    • Ο/Η greenlion λέει:

      Η ωκεανίδα Ηλέκτρα…και το Παλλάδιο…που μαζί της έπεσε στο Ίλιον…μητέρα της Ίριδος και των Αρπυιών. Ήλεκτρον προσέφερα στη Θεά των Τοκετών για την γένηση του Νέου Απόλλωνα…έδιωξα το κεχριμπάρι και το Παλλάδιον από το Ίλιον κι έκλεισα το δρόμο σε Άρπυιες που μέσω του Ουράνιου τόξου επικοινωνούν με τον κόσμο μας…
      Εννέα κόμποι, που υπονοούν εννέα ονόματα Ανδρών, στο εννεάπηχο χρυσό κόσμημα της Ευρώπης, είχαν δοθεί μέσω της Ίριδος, εννέα Ανθρώπινες Συνειδήσεις…Τα πάθη μας τα λάθη μας Μούσα Κλειώ….
      Αγόρια μου!
      Το μαγικό θέατρο των elzin σας ελευθέρωσε!
      Η Συνειδητοποίηση είναι πάντα Επικύρωση!

      • Ο/Η iparea λέει:

        Έκανες καλά την δουλιά σου άψογα και αριστοτεχνικά
        καταπληκτική χορεύτρια μας….!!!
        να μείνεις κοντά μας και να βοηθάς τον Τηλέμαχο
        …..πρέπει να του απαντούμε σε όλες τις ερωτήσεις
        της νεότητας του…. με την εμπειρία μας…
        Η μάχη συνεχίζεται πίσω από τα φώτα της σκηνής
        σε ένα καλύβι
        και εσύ ξέρεις πόσο σκληρή είναι….
        Είμαστε σε επαγρύπνηση και ετοιμότητα πλήρη….
        και Επικυρωμένη Συνειδητοποίηση.
        Λουκ

      • Ο/Η iparea λέει:

        Η Συνειδητοποίηση είναι πάντα Επικύρωση!
        Και η Ελλάς και το Πνεύμα της είναι μεγάλος έρωτας και αγάπη μεγάλη πέρα και πάνω από οποιαδήποτε προσωπική φιλοδοξία αυταρέσκεια φιλαρέσκεια και ιδιοτέλεια…. greenlion.
        Είναι όλα τα σημεία Αντίληψης ενωμένα.
        Αστραία

      • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

        Το μαγικό θέατρο των ΕΛΖΙΝ μας απελευθέρωσε όλους.
        Είναι άψογο ,πράξη και μη-πράξη μαζί γι΄αυτό και η συγχρονικότητα λειτουργεί αποτελεσματικά και είναι ο σύμμαχός μας.
        Καλησπέρα greenlion

  • Ο/Η iparea λέει:

    Καλημέρα greenlion απλή φυσική και αποστασιοποιημένη από τον έρωτα του Ταύρου και του Λαβύρινθου κόρη της Κρήτης.
    Αστραία

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    ΑΧ βρε Αστραία μου σε έβαλα σε μπελάδες με τα ντοκουμέντα που κρατώ ,αλλά τι να κάνουμε οι Μούσες είναι οι αγαπημένες του Ομηρου
    και του Απόλλωνα.και χωρίς αυτές δεν γίνεται τίποτε,

    Πάω να παίξω λίγο με την κιθάρα μου, μήπως δώ και κάποιον άλλο οιωνό και ταράξω και άλλο τα νερά…..

  • Ο/Η iparea λέει:

    Καλημέρα Κορίτσια….στα κέφια σας σήμερα βλέπω
    ….χαλάλι του και το εγκεφαλικό…
    που θα πάθουμε εξ αιτίας σας …Λουκ

  • Ο/Η greenlion λέει:

    Καλημέρα Λουκ
    Επειδή δεν έχω διαβάσει τον Ομηρο ακόμη
    από μένα δεν κινδυνεύεις να πάθεις….εγκεφαλικό
    δείχνω αυτό που είμαι κι έτσι μπορείς να φυλαχτείς…
    γοητευτικέ…λακωνικέ τύπε…των Λαβυρινθισμάτων

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Ναι πράγματι,κάποιοι δείχνουν ευθύς εξ΄άρχής αυτό που είναι και ποτέ δεν είναι αργά να διαβάσουν τον Ομηρο,γιοί και κόρες των Ελλήνων .

  • Ο/Η iparea λέει:

    Την Μπέϊλη όμως και την Φοσάτ δείχνουν να την έχουν μελετήσει καλά
    και το Θιβετιανό δάσκαλο τον Μορύα σε μια Στοά και τις φιλίες που διατηρούν με τις Ευρυνόμες ακόλουθες.
    Αστραία

  • Ο/Η greenlion λέει:

    Ο ρόλος της Νεμέσεως Ελένης είναι Ακριβώς Αυτός!

  • Ο/Η ΚΛΕΙΩ λέει:

    Η Ελένη ανήκει στον Ομηρο και η Νέμεσις είναι το τόξο του.
    Ακριβώς.

  • Ο/Η Δημόδοκος λέει:

    Καλό μεσημέρι σε όλους και όλες και στην δυνατή συντροφιά!
    Όταν τα Λ γίνονται 300 λεοντόκαρδοι αποφασισμένοι Λέοντες,
    κρατούν τις πύλες της φωτιάς,
    κερδίζοντας χρόνο
    για να δώσουν την μάχη στης Σαλαμίνας την Συνείδηση,
    σε ένα τόπο -θαλάμη θαλασσίων ζώων
    και για το κλέος της δόξας της Θέμιδος ενός Θεμιστοκλή
    στο Ιερό Θ!
    Οι Μήδοι δεν θα διαβούν!

  • Ο/Η iparea λέει:

    Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις που μου δώσατε. Θα τις επεξεργαστώ για κατανοήσω το ιδιαίτερο στοχαστικό περιεχόμενό τους.

    Κάρλος

  • […] iparea 0.000000 0.000000 Μοιρασθῆτε τὸ ἑξῆς:EmailTwitterἘκτύπωσηFacebookΣᾶς ἄρεσε;Μοῦ ἀρέσειΔηλῶστε πρῶτος/-η ὅτι σᾶς ἀρέσει. Καταχωρίσθηκε στὸ Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας. ← ΑΜΥΚΛΑΙ Ο ΘΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

What’s this?

You are currently reading Τα λόγια ενός ποιητή at Η Παρέα.

meta

Αρέσει σε %d bloggers: